Gå til innhold

volvo 940R

Ranger emnet


-EKS-

Anbefalte innlegg

BurnPr00f:

Da slenger nok jeg rundt i en 242 med 17" felger og ikke så veldig senket som 940`n..

men mye morro med en sånn også.. flytter nok over ft motoren.. hvis ikke jeg tester Unknow motoren i den da.. :wonder

 

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 450
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

BurnPr00f:

940'n blir parkert i verkstedet for vinteren på 4 bukker.. der jeg skal montere og herje så den er klar til en sesong med masse treffer og morro..

Jag stikker nok over grensen og henter en 242 en helg.. må jo ha en vinter bil med stil over seg.. :cool:

 

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BurnPr00f:

940'n blir parkert i verkstedet for vinteren på 4 bukker.. der jeg skal montere og herje så den er klar til en sesong med masse treffer og morro..

Jag stikker nok over grensen og henter en 242 en helg.. må jo ha en vinter bil med stil over seg.. :cool:

 

Mvh

E-K Racing

 

OK. Kan du forklare meg hvordan det egentlig er å importere bil fra sverige? Har ikke skjønt det ennå jeg...

 

Skal man ha delebil, da kan man kjøpe den, kjøre den hjem på svenske skilter for så å avskilte den, man må vel momse den inn eller noe? Og når man avskilter den så har vel sverige noe sånn avgift på et par hundrelapper eller noe?

 

Skal man ha bil med skilter må man tolle og momse den inn?

 

Er bilen veteren trenger man kun momse den inn? -så kan man betale omreg + årsavgift og hive på norske skilter?

 

Stemmer noe av detta? Bare luftet mine tanker jeg...

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BurnPr00f:

940'n blir parkert i verkstedet for vinteren på 4 bukker.. der jeg skal montere og herje så den er klar til en sesong med masse treffer og morro..

Jag stikker nok over grensen og henter en 242 en helg.. må jo ha en vinter bil med stil over seg.. :cool:

 

Mvh

E-K Racing

 

skulle ikke du på rudskogen med bilen da?

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mambo:

Planen var det ja, hvis bilen er ferdig med s90 bak fanger og lakket det som er igjenn.. så stiller jag nok opp.. men ting ser ikke lyst ut gikk..

 

Mulig jag møter opp med bil men at jag inte kjører på banen..

 

BurnPr00f:

jag er ikke sikker.. hørt at man ikke må tolle en veteren, og den jeg skal ha er 75mod :afro tar det som det kommer..

 

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp. er 100% sikker at jeg skal dit ja ;)

 

dagen er satt av allerede.

 

 

håper bare jeg får litt fart på bilen jeg =)

 

hååper jeg får starta imårra :) mangler bare litt småting..

 

sånn girspak, litt klemmer osv =) girspak er litt vesentlig da.

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Volvo-Lars:

 

Hehe.. hva som skjer? Akkurat kommet hjem etter en tung Lørdag i Horten.. cheers hehe..

tja.. før det fant ut jeg lakket bilen selv.. Så begynt på litt dører og sånn.. i forje uke.. så skal jeg vell lakke litt midt plate og polere litt kant på de nye 19" felgene også..

så er det vell på tide og hente dørtrekk i svergie.. hehe..

 

240 V8 POWER:

Hvis vi får låv til det så hadde det jo bare vært genialt, problemet er de som ikke vet hvor grensen er.. hehe.. :drive2

Men Og ha "volvo" meet der, hadde jo vært et pent syn det.. :thumb

 

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

240 V8 POWER:

Hvis vi får låv til det så hadde det jo bare vært genialt, problemet er de som ikke vet hvor grensen er.. hehe.. :drive2

Men Og ha "volvo" meet der, hadde jo vært et pent syn det.. :thumb

 

Mvh

E-K Racing

 

det er bare å komme tidlig nok det. jeg å 6 kamerater hadde en stor del for oss selv med sofaer og alt vi i juli cheers

56 chevy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

240 V8 POWER:

Men da er det ikke noe stress da.. jeg drar hjem om jeg ikke får plass på go kart banen.. jeg står ikke på de stygge jordene..

Men kjenner jo en go del % av de som står der så det blir vell ikke noe stress..

 

Men som sagt kommer jeg nok ikke med bil i år..

 

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår