Gå til innhold

volvo 940R

Ranger emnet

-EKS-

Anbefalte innlegg

• Svar 450
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja jøss. Må virklig få sakt at v70 awd og s70 er noen helt ubruklig biler. Bare å få høgd fortest mulig. En 940 fra 1998 er en veldig gammaldags bil til å være en 1998mod. Gammalt design og enkle men holdbare løsninger.

Jeg blir vel sikkert ikke tatt seriøst siden det stort sett bare er volvo folk med veldig problemer om å si noe gærnt om volvo. Og jeg mener heller ikke si noe gærnt om volvo, jeg hadde ikke hatt 3 volvoer om jeg ikke likte de. Men det er en bil som ikke akuratt lå i spissen av utviklinga på 90 tallet. Men de er jo veldig solide og jeg liker de bilene ;)

Volvo - Mercedes - Audi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Estrewes:

Eh! "volvo folk med veldig problemer" :knob:

Først bilen, så skal du dizze oss volvo folk?..

:fingers:

hehe.. så er det de som sier noe før de tenker.. ;)

Greit du ikke liker 940 røva, men du behøver ikke og grine av den grunn..

Det Turbo_Bjørn mener, er at 940 (960) er den bilen som er den siste gode volvo varen.

De andre har jo fwd og awd + tverrstilt motor :rolleyes: ..

Ikke at de er noe biler som vi må kvittes oss med fra veien.. Fine biler de å.. Forrskjell på og drite og bedrite vøtt.. ;)

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Estrewes:

hehe.. så er det de som sier noe før de tenker.. ;)

Greit du ikke liker 940 røva, men du behøver ikke og grine av den grunn..

Det Turbo_Bjørn mener, er at 940 (960) er den bilen som er den siste gode volvo varen.

De andre har jo fwd og awd + tverrstilt motor :rolleyes: ..

Ikke at de er noe biler som vi må kvittes oss med fra veien.. Fine biler de å.. Forrskjell på og drite og bedrite vøtt.. ;)

Mvh

E-K Racing

Er du gæærn? Volvo folk er jo noen av de grommeste folka de. Er ikke sånn ment. Men golf og volvo folk er jo noen av de som har værst for å si noe negativt om bilene sine også spør du meg. En bil trenger vel ikke være dårlig fordi om den er fwd eller awd og har tverrstilt motor? Hvis det gjelder sladding på vinteren er jo selvsakt en 240 bedre enn en civic, men hvis det gjelder banekjøring på sommeren med orginale biler vinner civicen. Så det er jo ikke dermed sakt at en fwd volvo er så dårlig? Spørs jo hva den skal brukes til. Jeg skjønner hva du mener, men jeg vil være litt vrang på det punktet der for det er litt for dumt å si de uten noen bedre begrunnelse.

Du blir vel ikke muggen for at vi diskuterer litt her? Synd du begynner med dissa mugge smileysene dine :P

ja du kan få sagt det :rolleyes:

For det var jo ikke ironi.

Volvo - Mercedes - Audi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Estrewes:

Så trenger du ikke akuratt få det til å hørest ut som jeg sier at folka har problemer heller da. Er forskjell på: "å ha problemer" og "å ha problemer med og si at en ting er dårlig."

Måtte bare ha med det også ;)

Volvo - Mercedes - Audi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jøss. Må virklig få sakt at v70 awd og s70 er noen helt ubruklig biler. Bare å få høgd fortest mulig. En 940 fra 1998 er en veldig gammaldags bil til å være en 1998mod. Gammalt design og enkle men holdbare løsninger.

Jeg blir vel sikkert ikke tatt seriøst siden det stort sett bare er volvo folk med veldig problemer om å si noe gærnt om volvo. Og jeg mener heller ikke si noe gærnt om volvo, jeg hadde ikke hatt 3 volvoer om jeg ikke likte de. Men det er en bil som ikke akuratt lå i spissen av utviklinga på 90 tallet. Men de er jo veldig solide og jeg liker de bilene ;)

jeg har ikke sagt at dem er ubrukelige tvert imot, men jeg synes volvo kunne holdt seg til rwd og ikke fwd for det synes jeg er noe DRITTTTTT!!!!!!!!!!!.

Men Back til topic: åsen går det med kjerre da får du fyr pån ????

Volvo 240 b23e

har kjøpt 740 tic motor som skal inn

volvo 245(høgger)

Volvo 245(høgger)

Mercedes 230 te (høgger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå lager vel ikke volvo biler for at dem skal brukes når dem blir 10-20 år gammle på vålerbanen og rudskogen. Det er vel mer tanke på å selge nye biler de driver med, og da er jo kjøreegenskaper, pris og muligheten til å ta seg fram om vinteren kanskje like viktig?

Ellers så er jeg enig med deg jeg, jeg liker bedre en bil med rwd eller awd enn fwd ;)

Volvo - Mercedes - Audi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida.. blir ikke muggen.. men jeg lever 110% for bilen min, da blir man litt muggen når en sier "rompa" er stygg.. hehe ;)

Det vi mener er at de "nye" ikke er den ekte gode volvoen..

Turbo_Bjørn:

Topic ja, jeg får ikke gnist over pluggene, skal kjøpe ny tennings modul og ox føler imorgen.. :) se om det hjelper..

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida.. blir ikke muggen.. men jeg lever 110% for bilen min, da blir man litt muggen når en sier "rompa" er stygg.. hehe ;)

Det vi mener er at de "nye" ikke er den ekte gode volvoen..

Turbo_Bjørn:

Topic ja, jeg får ikke gnist over pluggene, skal kjøpe ny tennings modul og ox føler imorgen.. :) se om det hjelper..

Mvh

E-K Racing

For å si det sånn. Det er vel ikke noe ideal på hva en ekte volvo eller lada er? Så en volvo fra 97 er naturlig nok ikke den samma volvoen som er fra 2007. Men du liker da altså de gamle volvoene?

Og du trenger jo ikke bli så lei deg for at jeg syns rumpa ikke er så fin, det er min mening. Du har jo mange som er på "laget ditt" og syns rompa er fin. Dessuten har jo jeg 940 sjøl så jeg HATER jo ikke rumpa. Liker den bare ikke så mye at jeg bare må sikle når jeg ser den.. OM du skjønner hva jeg mener... ;)

Volvo - Mercedes - Audi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...