Gå til innhold

volvo 940R

Ranger emnet


-EKS-

Anbefalte innlegg

  • Svar 450
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For å vær helt ærlig, så synst jeg at hu var mye flinkere en han som begynte... eller "kaptein" så han kalte seg..

 

Hun fikk veldig fine sladder og slikt.. Men han kjørte mer hakkete på en måte :rolleyes:

 

Hu va vertfall flink !

Første jenta som kan slikt jeg har sett :)

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update:

Jeg har funnet en feil på motoren nå, som jeg fikkser i dag..

Så har jeg kjøpt inn litt innstrumenter så jeg kan holde alt under kontroll ;)

 

Så skal det kjøpes chip fra Poffs og en ny turbo.. så kommer vell på en porta 531 topp med A-Kam.. sombrero

 

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Itte noen minutter så fant eg filmen.

Takk meg for denne 900 fans!!Kvinnfolk som kan sine saker.

 

ho var jo bedre enn typen iallefall... :D så bra, ho sitter inne i bilen å fikser seg på håret når ho burner LOL :D :titties:

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

har lest igjennom tråden nå, og kom over noen utsagn jeg må komentere!!:)

 

rompa på 940 er deilig, med hvite blinkere, lakert fanger osv..(mener jeg!)

poffs chip; meeeeget interesant om en liten stund!skal ha 740'n over vintern,så kommer 940 i hus!(hvis ikke maxis skulle kvitte seg med en av sine da!?;))

det med senking; mener det var her inne en plass jeg leste at bmwE30 fjører skulle senke 120mm!(egentlig skam å sette på bmw deler ja jeg vet det!)

 

har et 2 940byrne filmer, den ene er en 945 på i en svensk burnekonkuranse der svensken som komenterer kommer med noen helt geniale fraser! jeg ler høylytt fremdeles når jeg ser den! den andre er en grønn 4dørs utenfor en skole eller noe som burner og burner og burner og snurrer en runde og to å burner og burner......(fatter tegninga:P) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B230ft:

 

hehe.. høres bra ut ;)

 

kappe og korte inn dempere er det jeg har gjort nå da, men skal få spesial laget senke fjærer..

 

bare jeg får på "S90" fronten og 19"re så blir det snart en S90 ut av den..

 

Så blir det en Unknown motor som skal settes i..

(Vil takke Maxis for masse hjelp, er det noen ikke han kan?)

 

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så den filmen med "kapten" nå...faaaaaen jeg hadde vært flau hvis jeg var han!! når han kjørte holdt han jo nesten på å rive med seg de der stengene som sto nede i venstre hjørne, og alle svingene var jo helt sånn kast-i-kast opplegg! men når dama kjørte var det jo helt kontrolert med myke vendinger, og det så ut som hun hele tiden viste hva hun skulle gjøre hvor, for å få bilen til å oppføre seg perfekt! haha fy fa*nydelig film!!* venter i spenning på din nå E-K! lag en skikkelig heftig en:Phehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har et 2 940byrne filmer, den ene er en 945 på i en svensk burnekonkuranse der svensken som komenterer kommer med noen helt geniale fraser! jeg ler høylytt fremdeles når jeg ser den! den andre er en grønn 4dørs utenfor en skole eller noe som burner og burner og burner og snurrer en runde og to å burner og burner......(fatter tegninga:P) hehe

hva er det du venter på? om du trenger plass å legge dem ut på så send meg en PM.. sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe forstår ikke helt hva som går av meg! men er helt i 100 nå! kanskje det har noe med noen liter cola, laaang dag på jobb, tanken om maxis C90R+ din E-K og de andre garasjene som er så heldige å få huse nydelige "9serier" og sist men ikke minst likestillte innen bilsmak! wee.. hmm hører kaffetrakter'n står oppe å roper på meg nå:P og en god, kall, stooor general "bjug";)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Texascom:

 

Hehe, ja hvem vet..

 

Har begynt å se litt på bremser, tenker på dette:

 

-XC90 skiver (Borret xtra ventilerings hull)

-S60R kalippere eller KRB`s "Porche" kalippere

-Custom adapter plate til kalipperne (i hardt rustfritt stål)

 

skal holde til 400-500hk det vell...

 

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår