Gå til innhold

volvo 940R

Ranger emnet


-EKS-

Anbefalte innlegg

  • Svar 450
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Update:

 

ACFVJAeQaiz4.jpg

Fikk revet av de gamle listene.. så klart var klipsene stein harde og var vankelig og dytte sammen.. :rolleyes:

 

940R_(S90)_13.jpg

 

Men så fikk jeg teipet på noen S90 lister som skal klipses på.. bare jeg får borres hull til klipsene i døra...

 

så må de gamle klips hullene sveises igjenn..

 

Skal jobbe mere på front spoileren også imorgen..

 

940R_(S90)_15.jpg

 

940R_(S90)_16.jpg

 

940R_(S90)_14.jpg

 

ACFGAACWaqbB.jpg

 

 

 

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update:

 

Er litt slapp i det siste så har fått Svensen eksos til og montere 2,5" fra turbon.. pga. gamle 3" var litt lø`nt..

Leverte bilen på mandag med et smil før jeg dro på jobb på volvo, ringte dem for og få dem til og sveise lamdazonden oppover så den er enkel og sjekke hvis jeg må feil søke litt..

da var alt fryd og gammen (kl.12) jeg møtte opp på Svensen klokka halv 4 og så kjerra sto oppe på bukken.. der var det ikke et rør fra turbon..

da hadde lamdazondens "gjenger" låst seg og de hadde stått og prøvet og få løsne den nesten hele dagen..

så må jeg betale 1500 EKSTRA for en ny zonde.. sier det er greit og drar etter og bli ening og ringe i 13:00 tiden for og bli ening om når jeg skal hente den.. etter en slisom dag på jobben så får jeg beskje om at de ikke har skaffet en ny zonde.. men bilen var helt kjørbar og sånn.. :rolleyes:

sier til dem at de har den der til til har fullført jobben jeg har betalt de for og gjøre!

så imorgen så er det best for den er klar og der er ***** bra lyd!

 

og det gamle 3" anlegget hadde de kappet i stykker, det som jeg hadde kjøper på.. doh

 

Slag ordet dems er jo "Vi skifter eksos, mens du venter!"..

Til de som skal kjøpe nytt ekos anlegg der.. var forrbrett på å vente, husk og ta med sovepose, varme klær og matpakke... det finnes også Meny butikk til høyre for dem som dere får handelt mat ;) lykke til sier nå bare jeg..

 

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å være frekk.. men ser du skreiver at du jobber på volvo, dvs. du har tilgang på løftebukk, dvs EKSTREMT enklet å bytte annlegget. er jo bare å skru av ved turboen og sette en girkassejekk under å bare senke det ned. enklere blir det jo ikke.

 

nye er jo bare å smette på plass.. :O:O:O

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. som jeg sa: "Er litt slapp i det siste" ;)

 

Like vell så er det ikke noe bra service det de holder på med der.. anger2

 

 

Mvh

E-K Racing

 

gi dem inn så øra flagrer, også "klarer ikke løsne en lamba sond" den pleier jo ALDRI å sitte så rustafast da, uansett så er den somregel 24mm og det glepper jo ikke så ofte, (ikke min 24mm nøkkel ihvertfall, hehe) så er somregel bare å ta på litt shock spray å bruke litt muskler,

 

*oppgitt over svendesen*

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mambo:

 

Ikke sant ;) zonden var 2 uker gammel og kostet meg 2000.. hehe.. så anbefaler hørsels værn for dem imorgen ;) de skal få høre...

 

Hvis ikke så blir det 2 feite 225mm spor derfra.. hehe. aneglsmili

 

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

x8|volvo:

Skal jeg minst gjøre, skal nok finne en plass og plasere VG.. hehe :iconsm

Er vell ikke noe jeg kan ta de på, men er surt.. skulle bygge ferdig mono viskeren igår og idag også..

blir nok ikke noe S90R til gatebil juli..

 

men blir morro og svi litt gummi igjenn.. mulig jeg svinger en tur innom døyet på lørdag..

 

 

 

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår