Gå til innhold

Hilken versjon er best?

Ranger emnet

Camry-Driver

Anbefalte innlegg

• 2 years later...
  • 2 weeks later...

jeg er kjempe fornøyd med CS2! Vanishing point har jeg fått mye bruk for, en funksjon som blant annet ikke er på 7!

Har hatt begge deler. Både 7, CS, CS2 og CS3. Ble ikke særlig imponert av CS3 - syns det var bortkasta penger. Men CS2 derimot er en god investering. Anbefales på det sterkeste. Fåes kjøpt på Adobe

PHOTOSHOP VETERAN

http://www.takinkroop.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iCandi, det er bullsjit det du sier at den kun kan kjøres på vista

Microsoft® Windows® XP with Service Pack 2 or Windows Vista™ Home Premium, Business, Ultimate, or Enterprise (certified for 32-bit editions)

har selv brukt CS3 på data med XP jeg! Gikk treigt da jeg kun hadde 512 i ram

Og iCandi, det er enda mer bullsjit det med at CS3 er bortkastede penger. (Mer bullsjit nå så begynner det å lukte vondt her!(Og gud så irriterendes Bullsh*t flagget er!))

Det er jo logisk at CS3 er bedre enn CS2 og alle andre..

CS3 har flere funksjoner og forbedret oppsett så dritten skal bli mer brukervennlig.. daah!?

de skryter jo selv at en av hovedgrunnene til å gå opp til CS 3 er fordi de påstår at du øker produktiviteten fordi de har skapt en bedre arbeidsplass

Det at CS2 er "bedre" enn CS3 er noe som kalles for VANESAK. Hadde selv smått med problemer i starten da jeg byttet til CS3. Men det er omtrent samme saken, eneste at CS3 krever litt mer ram og har noe finere utseende og bedre oppset når du blir vandt ved den!

også har du jo muligheten til å ordne på oppsettet så det blir tilnærmet likt CS2...

Her er min arbeidsplass

Untitled-2-4.jpg

kontra en orginal arbeidsplass i fra CS2

interface.jpg

jeg har CS3 som jeg har kjøpt, jepp du leste riktig, jeg har kjøpt. Kan vell nå også nevne det at jeg har kontakt med en person som skaffer dette billig!

og kan si at jeg har tjent inn igjen den CD'en med diverse små og større designoppdrag!

hadde aldri kjøpt CS3 hadde det ikke vært for at jeg hadde tjent penger i CS2.

Anbefaler deg på det sterkeste å kjøpe vist du har planer om å kanskje tjene noen penger på å sitte å bruke dette geniale programmet fra adobe. Da kan du sitte der med følelsen av at du støtter adobe og gir dem et lite hint på at du ønsker at dem fortsetter utviklingen av programvaren

anbefaler deg å lære deg til å bruke hurtigtaster for det er det samme på vær version og det gjør det mye enklere og kjappere å "mis"bruke PS

Og det snakket om at det er flere tutorials til eldre versioner har ingen stor betydning. Du får like bra til en tutorial i CS3 om den så er laget for en av de første photoshop versionene!

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider