Gå til innhold

Styling-tech M3

Ranger emnet

Espen|3k

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

jeg personlig syns det ser ut som Adamas superstar jeg..og selve felgen heter Ilios.. men mulig jeg tar feil.. men det ser veldig ut som Adamas

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
jo, wrd adamas ;)

Edit:

samme som på denne calibraen fra rieger:

http://www.rieger-tuning.de/en/Showroom/Opel/Calibra/200.pdf

doh.. jeg som trudde du mente felgen het ADAMS ;P også var det bare en skrivefeil..hehe.. da hadde jeg rett angående Adamas da .. men feil på det andre ;P

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

:)

Vannvittig rå bil! Tror de bildene er på forumet fra før :s Jeg har dem i hvert fall...

Jeg har kun lagt ut ett her tidligere, under carspotting, men alle ligger under galleriet mitt på et annet forum og da..kan hende du eller noen andre har funnet dem der..? Kommer med noen nye snart.. :)

88/92 BMW E34 535i/M5 (S38B38 340 hk/400 Nm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugge, gikk en prikk likens BMW oppe i Lakselv trur jeg, så den i Karasjok av og til når jeg bodde der. Men neppe en M3 det.

Fatter ikke hvorfor Svein Erik solgte Civicen og kjøpte seg en M3 jeg, ble mer som en pakkissjappe nu :p

(Håper han selv ikke leser denne fordi da vil jeg i allefall aldri få effektanlegget og dørlistene mine)

Lenke til kommentar
Del på andre sider