Gå til innhold

golf 2 selges.

Ranger emnet

PerryZaphire

Anbefalte innlegg

skal kanskje selge golfen om jeg får ett tilbud jeg ikke kan motstå

Bilen det er snakk om er ingen perle men skal egentlig ikke så fryktelig mye til for å få den veldig pen jeg er ingen racer til å forklare ditt og datt så foretrekker heller at folk kommer og ser bilen med egen øyne helst... har noen bilder men de er ikke helt korrekte... er gjort litt her og der med den etter de ble tatt. blant annet hvite blinklys i fangern.

EU ok Januar 2005!

Bilen i seg selv er grei og holder lenge. Motoren går faktisk veldig pent selv etter å ha passert 248000km. og den bruker ikke noe særlig nevneverdig med olje. Det er litt rust på panseret, rundt frontruta og på bakluka, og litt bulkete panser. det bør ikke være noe særlig trøbbel å fikse.

90 fangere, 90 dører, xr3i stoler forran, sportsfilter, gti lister og breddere, APEX DTM 60/40

følger også med endel deler og slikt.

Bilder finner dere her-> http://groups.msn.com/PerrysPlass/testbildertilcalibrano.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=368

(trykk på neste for å se videre)

NYE men små bilder finner dere her!

http://groups.msn.com/PerrysPlass/nyebilenmin.msnw?Page=1

Sommer og vinterdekk på 14" alu. vinterdekka er så og si strøkne og sommerdekka bør vel byttes ut illøpet av sommern.

anlegget kan medfølge men da koster det litt ekstra også

Er også åpen for bytte men ikke i noe dyrere enn maks 13000.

Selve bilen selges for 12000/bud og med anlegg så går den for 16000/bud

Spiller:

Sony CDX-M800

Frontsystem:

2 stk. Sony 120w diskanter

2 stk. Boston Acoustics 6.4.(6")

2 stk. Phoenix Gold (6")

2 stk. biltema 3ceis delefiltre

Bakhøytalere:

Pioneer 6x9 TSA6910

Sub:

Alpine SWE1041 Type E 10"

Forsterkere:

Rockford Fosgate punch 120.2

Rockford Fosgate 50X

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal kanskje selge golfen om jeg får ett tilbud jeg ikke kan motstå

Bilen det er snakk om er ingen perle men skal egentlig ikke så fryktelig mye til for å få den veldig pen jeg er ingen racer til å forklare ditt og datt så foretrekker heller at folk kommer og ser bilen med egen øyne helst... har noen bilder men de er ikke helt korrekte... er gjort litt her og der med den etter de ble tatt. blant annet hvite blinklys i gangern.

EU ok Januar 2005!

Bilen i seg selv er grei og holder lenge. Motoren går faktisk veldig pent selv etter å ha passert 248000km. og den bruker ikke noe særlig nevneverdig med olje. Det er litt rust på panseret, rundt frontruta og på bakluka, og litt bulkete panser. det bør ikke være noe særlig trøbbel å fikse.

90 fangere, 90 dører, xr3i stoler forran, sportsfilter, gti lister og breddere, APEX DTM 60/40

følger også med endel deler og slikt.

Bilder finner dere her-> http://groups.msn.com/PerrysPlass/t...oto&PhotoID=368

(klikk på neste for å se flere bilder)

Sommer og vinterdekk på 14" alu. vinterdekka er så og si strøkne og sommerdekka bør vel byttes ut illøpet av sommern.

anlegget kan medfølge men da koster det litt ekstra også

Er også åpen for bytte men ikke i noe dyrere enn maks 13000.

Selve bilen selges for 12000/bud og med anlegg så går den for 16000/bud

Spiller:

Sony CDX-M800

Frontsystem:

2 stk. Sony 120w diskanter

2 stk. Boston Acoustics 6.4.(6")

2 stk. Phoenix Gold (6")

2 stk. biltema 3ceis delefiltre

Bakhøytalere:

Pioneer 6x9 TSA6910

Sub:

Alpine SWE1041 Type E 10"

Forsterkere:

Rockford Fosgate punch 120.2

Rockford Fosgate 50X

Linken fører oss kun til rommet ditt,og ikke til bildene av golfen... er den den golfen inne på bilder ?

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok du bildene mens du sprang rundt bilen også kanskje?

AT du gidder å legge ut så uklare og stygge bilder.. det får meg jo bare til å tenke at bilen må se VIRKELIG jævelig ut..

Så genialt da at DU ikke bestemmer hva JEG gidder.

Bildene tok forrige eier med mobilkamera og jeg får ikke tatt noen bedre.

Derfor jeg også nevner at det er best om noen faktisk kommer og ser bilen med egne øyne.

Hvis du tror bilene er møkk bare fordi kameraet ikke er best så er det din greie.

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider