elvis Skrevet Januar 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 bra... Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Februar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2003 den orange c kadettn er solgt. for 70 000.. her er en fet c kadett til, min gamle bil. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Februar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2003 Originally posted by Henrik Jeg skal høre nå i helga hva som er prisen og fakta om bilen Hvis jeg husker riktig så har han bygd den grønne fs regga kadetten der oxo Nei han har ikke gjort det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Februar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2003 Bilen ble solgt rett før jul . den gikk for 70 lakser Han skal begynne med en 2.4 nå i en ny kadett c trolig turbo , har ikke helt bestemt seg enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Februar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2003 det har jeg allerede skrevet jo, Ikke han har ikke bygd den grønne!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Februar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2003 jajajaja .... slapp av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg