RX-7 Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Var med på å teste den idag. Utrolig fint det nye interiøret. Den går mye stillere enn før, og kvalitetsfølelelsen er føles mye bedre. Dette er en seriøs utfordrer til kjipe Mondeo. yodude Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Jeg liker 5 dørs kompi best. Den er den mest "harmoniske" av dem. Stasjonsvogna ser liten ut og sedanen ser tung ut. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Ja, jeg liker også kombi best. Stv'en er også nydelig synes jeg, minner mye om Alfa 156 Sportwagon. Sedan er ikke noe for meg..kanskje med spoiler...da går det kanskje. Min far har ihvertfall bestilt en 2.0 kombi (Facelift) Touring med Sumo-pakke (Xenon, Bose, Regnsensor osv) Bilen er klar om akkurat en uke! :D Den har også dobble eksospotter som standard. Den blir tøff. Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Når jeg blir ansvarlig familiefar å greier kommer jeg nok til å ende opp i en sånn. Utrolig pent alt sammen. Får man sparco barnestol tro? lol Får da den tid den sorg. hva er motoralternativene ?? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Man får ihvertfall Isofix Mazda-barneseter, som ser ganske "tøffe ut" yodude Motoralternativene: Bensin: 1.8 120 hk (5-trinns manuell) 2.0 147 hk (6-trinns manuell) 2.3 166 hk (6-trinns manuell) Diesel: 2.0 120 hk (6-trinns manuell) 2.0 143 hk (6-trinns manuell) Mazda6 ble årets mest feilfrie mellomklassebil i Tyskland i år (ADAC). Dette er en kvalitetsbil i tillegg ;) Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Når jeg blir ansvarlig familiefar å greier kommer jeg nok til å ende opp i en sånn. Utrolig pent alt sammen. Får man sparco barnestol tro? lol Får da den tid den sorg. hva er motoralternativene ?? ja man får faktisk sparcp barne stol.en kamerat av meg har sett en den var visst veldig fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Alle offisielle bilder: http://www.japanesecarfans.com/photos.cfm/photoid/3050719.001 Yeah...enda mer irriterende pipelyder pga beltene :wink: Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Dette er en seriøs utfordrer til kjipe Mondeo. yodudePrøvd 07 Mondeo? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Har en slik frontfanger slengende om noen vil ha :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg