Bolgnes Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Hele lakkjobben er avhengig av godt grunnarbeid.. vær nøyaktig nå karer :P men det har jo også mye med finishen ågjøre å ha en god hall å jobbe i.. så støvfri som mulig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Hvis andre enn meg er interessert i den lakkeringstråden som ble nevnt.. http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?t=10090 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 vær litt realistisk da.. kan ikke ha eget lakk forum og eget glassfiber forum.. Vært knall men et " Lakk og Karroseri" forum. Alt fra lakkering til polering og fiksing av små bungler osv osv Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mandt Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Dette er en kjempeide syns jeg, er nok utrolig mange som søker råd om dette... vi må få til dette!!! :D Siter *87' VW Jetta, endelig vw igjen :) *96' Peugeot 405 GTX (solgt) *85' VW jetta, deilig god bil ja!! savner den masse. (solgt) *84' VW Golf 1, rammeskjev og taka! ;) hehe (skroten et sted) *85' VW jetta, skrubil -> bilcross (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Jeg er klar for et slikt forum! Søkte rundt etter tips da jeg kom over denne tråden. Et sted å samle de gode tipsene og diskusjonene ville vært flott. Lakk og karrosseri forum.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Karosseri og lakk, som det nevnes over. Med sveising, pussing, polering og alt som hører med. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolgnes Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Kunne jo bare laget et forum for karosseri og lakk, som nevnt tidligere.. der man kan diskutere alt innen disse temaene.. :D kom igjen admins! ordne forumet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Karosseri og lakk, som det nevnes over. Med sveising, pussing, polering og alt som hører med. Helt enig, jeg må tydeligvis lære mer om sveising :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 http://www.bilforumet.net/forumdisplay.php?f=595 Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Nice, her har vi mods som forstår seg på brukerne... :) høhø... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolgnes Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Gratulerer alle sammen, med nytt forum! for håpe at det blir mye brukt.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg