ElCamino Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 En del kulere amcar sin da: Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Hvis den blå neon'en er den samme som putret rundt i strømmen i sommer med 19" tsw felger (tror det var det) så syns jeg det er en veldig pen bil. Dekalene er stygge som ett lite helvete - men ellers pen. Og la oss ikke kjøre HONDA, og begynne å prate om RICER og USA. Det ingenting i USA som er mer RICE enn honda. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 det er en 1.6.. han som eier den jobber på møller på ensjø.. måtte bare le litt når men leser du mener at livet starter ved 200 :rolleyes: Du har vel aldir kjør over 150 skjøl da yodude Å nåe æ skulle teste om den bilen var god for noe var ikke du den tøffeste i bilen akurat etter noen forbikjøringer :fingers: Men neon går ikke ann å får fin da.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Hvis den blå neon'en er den samme som putret rundt i strømmen i sommer med 19" tsw felger Stemmer vel at det er 19" TSW på sommerhjula ja. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Stemmer vel at det er 19" TSW på sommerhjula ja. Da stemmer det bedre,å ha de latterlig "store" 14" felgene på sommeren hadde vært latterli! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Noen som har bilder av den forfra eller med sommerfelgene? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Hvis den blå neon'en er den samme som putret rundt i strømmen i sommer med 19" tsw felger (tror det var det) så syns jeg det er en veldig pen bil. Dekalene er stygge som ett lite helvete - men ellers pen. Og la oss ikke kjøre HONDA, og begynne å prate om RICER og USA. Det ingenting i USA som er mer RICE enn honda. :rolleyes: Jeg har ikke sagt noe annet enn at bilen er et veldig populært styling objekt i USA, hvorav den er blant de mest vanlige bilene på veiene. Og som du sikkert vet så har Neon ikke før det siste året or so blitt tilbudt med noen daffe motorer. Derfor er den dømt til å muligens møte lignende skjebne i mye mindre omfang her til lands også. At det er mange Hondaer som er opphora i USA (og Norge også for den saks skyld) nekter jeg alldeles ikke for. Mange er absolutt gyselige! Men på en annen side så er det ingen merker som slipper unna slike, ikke engang din Celica. Men poenget er vel at hvorvidt om Honda eller Toyota har mange ricere i USA har ABSOLUTT ingenting med saken å gjøre da det var Neon vi diskuterte. ;) Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 måtte bare le litt når men leser du mener at livet starter ved 200 :rolleyes: Du har vel aldir kjør over 150 skjøl da yodude Å nåe æ skulle teste om den bilen var god for noe var ikke du den tøffeste i bilen akurat etter noen forbikjøringer :fingers: Men neon går ikke ann å får fin da.. Prøv igjen.Denne gang på forståeligt norsk! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Stylinga får den til å se så høy ut sombrero MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Noen som har bilder av den forfra eller med sommerfelgene? Her er et par med sommerfelgene: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Her er et par med sommerfelgene: Den var ganske tøff nå!!Flere bilder!flere bilder!!!! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 På innercitymeet i fjor sto den med store felger og uten vinylen. Så veldig bra ut da.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Den var ganske tøff nå!!Flere bilder!flere bilder!!!! Jeg synes faktisk den er jævlig kul på sommerfelgene, i motsetning til de fleste andre her skal jeg tro tilbakemeldingene. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Har du flere bilder? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 ---> me always loved it. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg