sublime Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Er det noen sjapper rett over grensa som selger senkesett? Tenker spesielt på komplette sett (med dempere) fra AP, FK eller Apex. Siter www.bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Ikke som jeg husker, men kanskje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 holmen racing Surbrunnsgatan 2 45230 Strömstad har blitt anbefalt tidligere, men jeg vet ikke noe om de.. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 tja... bare og kjøpe MASSE kjøtt og stashe i bilen... så blir den vel rimelig lav ja.. :) Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kasper Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 eller øl... er jo derfor en tar turen til sverige! hehe :rolleyes: ordentlig carlsberg-senk er nå det beste :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 De selger sikkert vinkelslipere et sted der å.. Eller så ere kanskje et par som vil sitte på tilbake sånn at du får kammerat senking :) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 holmen racingSurbrunnsgatan 2 45230 Strömstad har blitt anbefalt tidligere, men jeg vet ikke noe om de.. Dem har flytta. :) Er litt utafor Strömstad nå, ca. 5-6km. sørover. hjemme hos han karen som eier det, ganske vanskelig å finne fram uten kart og kjennskap til området. ;) Er ikke sikker på hva de har der, men tviler på at de har så veldig mye lagervarer. Kan jo hende de bestiller. Var innom der i sommer for å kjøpe noe racegitter ting, og da så jeg ikke noe annet enn det og stickers. Står forresten en fet integra type-R utafor huset til naboen hans. :D Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg