Gå til innhold

Får ikke løs bolt

Ranger emnet

Tommeliten

Anbefalte innlegg

Prøvde igår å bruke varme.. Den brenneren fra biltema, men var jo ekte biltemakvalitet....

En kompis av meg fikk låne kompressor på jobben, Så i kveld skal jeg ned og prøve en.. Hvis det ikke skulle funke.. Så finner jeg frem et par meter langt rør...Knekker den, så får eg heller borre den ut...

Takker for alle tipsene dere har kommet med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ronnyprimera: hehe, nice bilde med forklaring. Far min abonnerte på de samme bøkene for 10 - 15 år siden :P jeg har maaange av disse bøkene. om du ønsker flere bilder av div saker så kan jeg scanne å sende til deg :P

Du må gjerne "scanne" flere om du ønsker i andre emner (hvis du virkelig gidder da). sombrero Jeg tok bare de emnene som jeg er interessert i.

Saken er den at hvis du søker på nettet om billakkering (vet dette menet var om bolt), om riktig teknikk osv. ved lakkering, så finner du ingen ting nyttig av informasjon.

Disse bøkene er kanskje gamle, men informasjonen er 100% reel. Hvis noen andre hadde tatt initiativet til å scanne en god del av disse emnene, og publisert dem på nettet, så hadde jeg selv sluppet å eksperimentere så himla mye med lakkering den gangen jeg søkte etter informasjon på nettet, uten resultat.

Derfor tok (eller kanskje jeg fant, det er vel en gammel copyright som henger igjen, så det kan være jeg fant dem på nettet) jeg å la disse ut på min webside, slik at andre som søker etter informasjonen, kan få nytten av dem.

Så kom igjen gutter/jenter, scan og del bilbøker, slik at andre kan få nytten av dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom bare innom her for å opplyse om at jeg klarte å knekke bolten... Den kom et stykke ut, men så plutselig gikk den fint, og en stump kom ut...

Begynte å borre, men så gikk drillen tom for strøm....

Noen som vet hvilke bolt jeg må kjøpte.. med tanke på rett str på gjenger...

Kan sikkert bare kjøpte den hos ford også, men det ligger litt lenger vekke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider