RaCk Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 http://www.heferito.com/stupidriceboys.asp Noen som kjenner seg igjen i denne påstanden? :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Originally posted by RaCk http://www.heferito.com/stupidriceboys.asp Noen som kjenner seg igjen i denne påstanden? :D hadde ikke du en stor vinge på CRX'en din?? :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 lurer på om denne typen har hørt om mulighetene for og bygge om en bil!! Kan jo godt hende det er noen av de bilene som virkelig er trimmet og bygd om!Men det er lite sannsynlig at alle er det da!! Men og si det at alle bilene fortsatt er originale,og at det er jukse potter på alle bilene han ser er jo et lite tegn på uvitenhet da.blir litt for idiotisk og skrive så mye hviss han virkelig ikke vet hvilken motor det er i bilene!!!! For mange av dere her inne vet jo godt at det skall jo ikke store jobbene til for og få forandret motoreffekten! ja ja...... Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Har en tilsvarende side her: http://www.riceboypage.com/ Synd den ikke har blitt oppdaterd på lenge... Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Joda. =) Nevnte ikke at jeg ikke kjente meg igjen :D Men CRX'en min går fortere enn noe annet da. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Originally posted by RaCk Joda. =) Nevnte ikke at jeg ikke kjente meg igjen :D Men CRX'en min går fortere enn noe annet da. den klarer hvertfall akkurat å holde norske fartsgrenser? Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Genialt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 grense?!?:rolleyes: :rolleyes: Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza Skrevet Februar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2003 Artig... Siter 99 impreza gt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Vel.... er det ikke bra vi har disse gutta her til å passe på :D Miami Rice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Februar 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Skamtøft =D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg