Gå til innhold

Kjøper ting til 1,8 16v

Ranger emnet

Zwixern

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alt fra tuning til styling. Kom med ting og tilbud :)

bilen er så som si orginal og trenger ting :)

begynn med kammene til kjetil i denne tråden :) http://members.tripod.co.jp/japancarexport/GDB_spec_C_injector.jpg

Så kan du kjøpe bremsene til skillz2k..

Er liksom litt fjernt å be selgere folk komme med ting du kan kjøpe.. best å lete selv eller bestemme eg for ting man vil ha, og så finne det.. Kan sikkert remse opp 1000 ting til din bil som jeg vet er tilsalgs, så bare for deg å gå ut og skjekke de salgsforumene som eksisterer på dette...

Lykke til med bilen !!

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynn med kammene til kjetil i denne tråden :) http://members.tripod.co.jp/japancarexport/GDB_spec_C_injector.jpg

Så kan du kjøpe bremsene til skillz2k..

Er liksom litt fjernt å be selgere folk komme med ting du kan kjøpe.. best å lete selv eller bestemme eg for ting man vil ha, og så finne det.. Kan sikkert remse opp 1000 ting til din bil som jeg vet er tilsalgs, så bare for deg å gå ut og skjekke de salgsforumene som eksisterer på dette...

Lykke til med bilen !!

Jeg vet ikke hva som er greit å begynne med. derfor jeg syntes det hadde vært greit om folk kunne kommet med ting som de visste passet. og hadde hjulpet hos meg.

Så hvis du vet hva jeg bør begynne med, og rekkefølge. Så setter jeg pris på om du gidder å ramse opp litt :)

Vw Touran 2.0DSG 5s

Audi Cabriolet

Nissan KingCab

Audi Coupe Q.

77 Boble Roadster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva som er greit å begynne med. derfor jeg syntes det hadde vært greit om folk kunne kommet med ting som de visste passet. og hadde hjulpet hos meg.

Så hvis du vet hva jeg bør begynne med, og rekkefølge. Så setter jeg pris på om du gidder å ramse opp litt :)

Jo, men dette er å begynne i feil ende ser du :) det du gjør, er å se på andre golfer, henter litt inspirasjon og velger en stil du vil følge... se hvilke mods du selv vil gjøre og hvordan du vil ha bilen din.. å kaste på en haug av ting som er populært kan lett bli kræsj, så trikset er å bestemme deg for hvordan du vil ha det og hva du liker, og så gå ut og kjøpe det...

Dessuten må en som regel betemme seg for prioriteringsområder, siden folk med golf 2 ikke er millionærer :) velg derfog om du vil arbeide med eksteriør, interiør, motor osv først.. lurt å gjøre seg ferdig med en av disse kategoriene og flytte seg videre til neste...

etter en stund, mye penger og mye arbeid, så sitter du da med den bilen du ville ha :)

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e det 160hk i 1,8 16V? hmmm

tror ikke det er no anna enn effekt anlegg og luftfilter... har ikke helt fått med meg hva som er gjort med den.

Vil få litt mere hk. nærmere 200hk, så kommer jeg til å satse mye på utseneede. Må jeg ha turbo osv for å oppnå 200?

Vw Touran 2.0DSG 5s

Audi Cabriolet

Nissan KingCab

Audi Coupe Q.

77 Boble Roadster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det er no anna enn effekt anlegg og luftfilter... har ikke helt fått med meg hva som er gjort med den.

Vil få litt mere hk. nærmere 200hk, så kommer jeg til å satse mye på utseneede. Må jeg ha turbo osv for å oppnå 200?

trudde det bare var 130 eller noe i 16Vene jeg:) jaja, vis du får 30 hk av luftfilter og effektanlegg e jo det supert:) lol...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider