Gå til innhold

hvor er den 525 turboen som var her for litt siden!?

Ranger emnet

LeifPer

Anbefalte innlegg

det er ikke gjort så alt for mye med den nei. Det er neddreide stempel, større dyser, progressiv bensintrykksregulator og tilleggssprut. Stor lastebilcooler og grenrøret fra helvete har den også..

Bare si ifra hvis du vil kjøpe det.. :P

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har demontert motoren da.. Men når jeg fikk sett grenrøret bestemte jeg meg for å kjøpe nytt. Så det blir laget i skrivende øyeblikk og skal vel hentes i sverige om to små uker.

Har kjøpt sterkere pakningssett og nye topplokksbolter. Det er fjernet en del unødvendige ledninger osv, det vil bli byttet ut en del slanger og ledninger og dumpventilen skal byttes. (hater forge-ventilene)

Styling skal bestilles over helga og det skal også bli angeleyes på bilen. :)

Tar litt tid når man også har en rx7 som tar MYE penger..

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen heisann, har snakket litt med broren din om det bmw prosjektet ditt sundth. Driver jo med ett selv jeg. 325 e36 24v det da. Får turbo`n osv til uka. Hvilken sprut er det du bruker? Marius

Micro Dynamics tilleggs sprut med 2stk ekstra dyser på 511ccm. Dysene blir aktivert ved 0.4bar. Stillbar regulator for når den skal bli aktivert.

1:2 progresiv bensin regulator. (øker bensin trykket med 2ganger turbo trykket. ca 3kg i grunn trykk er den stilt på nå)

(ALT ifølge forrige eier...så jeg garanterer ikke for noenting før jeg har kjørt den selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Micro Dynamics tilleggs sprut med 2stk ekstra dyser på 511ccm. Dysene blir aktivert ved 0.4bar. Stillbar regulator for når den skal bli aktivert.

1:2 progresiv bensin regulator. (øker bensin trykket med 2ganger turbo trykket. ca 3kg i grunn trykk er den stilt på nå)

(ALT ifølge forrige eier...så jeg garanterer ikke for noenting før jeg har kjørt den selv)

Hehe...kan ikke garantere det der jeg heller, alt ifølge eieren før meg ;)

Gøy å se at du tar hånd om bilen! Tok du en kjøretur før du begynte å skru?

Du må nesten få tatt noen bilder av motorrommet for oss her inne da slik det ser ut nå. Og evt hvis du har noen tidligere bilder som du kan legge ut :)

- BMW E34 93-

X BMW 525 Turbo -solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styling skal bestilles over helga og det skal også bli angeleyes på bilen. :)

Forresten, hva slags styling går du for? Og merke/type angeleyes?

Skjønner, jeg vurderer angeleyes på den nye bilen jeg har nå men er usikker på hvilket merke jeg skal gå for? Står mellom In.Pro og Umnitza... :confused:

- BMW E34 93-

X BMW 525 Turbo -solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...kan ikke garantere det der jeg heller, alt ifølge eieren før meg ;)

Gøy å se at du tar hånd om bilen! Tok du en kjøretur før du begynte å skru?

Du må nesten få tatt noen bilder av motorrommet for oss her inne da slik det ser ut nå. Og evt hvis du har noen tidligere bilder som du kan legge ut :)

Skal se hva jeg får til.. Klarte å knuse digicam'et mitt, men jeg skal få en kompis til å ta noen skremselsbilder.. hehe.

Vurderer alpina-front.. eller slå til med en e39 M5front-look-a-like.. men vi får se. Jeg skal bestille en del til firmaet mitt, så jeg kjøper bare inn en del, så har jeg det klart når jeg har fått fyret opp vidunderet.

tenkte å bestille lysene fra koed.dk, har ikke sjekket opp mange andre steder, men mener å huske at prisene var ok der.. Men hvis du vet av noen bedre så revurderer jeg det.

Vi kan jo evt bestille sammen? så deler vi på frakt osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider