mfafa Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Har noen felger med kant, som er kun klarlakket tror jeg (kanten er blankere enn resten av felgen). Lakken på kanten er ikke helt pen, så jeg tenkte ha på noe lakkfjerner og pusse ned for å få den fin. Men så er det noen småsår i kanten og... hvordan jeg utbedre disse? Fungerer det å pusse rent, ha på flussmiddel, bruke tinnstav og åpen flamme for å fylle igjen med tinn?? Planen er å ha kanten blank etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crxman Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 bruke tinnstav og åpen flamme for å fylle igjen med tinn?? ville tro blinklysene dine trengte mere lysvæske Siter Vag???HAHA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Husk at du ikke vil få tinnet i samme nyanse som alu felgen da. De sårene vil syntes når du polerer opp. Er de dype? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Det aller meste er nok lakken og skulle gå ann å pusse bort... men noen steder er det hvert fall så dybt at neglen henger igjen i ripa... Skulle ikke tro det holdt med å kun pusse så derfor denne tråden. Useriøse svar vil jeg ha meg frabedt :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg