Rockford Fosfate Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Må dessverre selge bilen min grunnet stram økonomi. Bilen er i god stand. Det meste står i annonsen. Hvis ikke spør.... http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=680605 Har frontmontert intercooler liggende, dig just trykk fra greddy, samt turbotimer om noe har lyst å kjøpe Har også momo street racer gt-stoler med 4 punktseler til salgs. Helt nytt og ubrukt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Må dessverre selge bilen min grunnet stram økonomi. Bilen er i god stand. Det meste står i annonsen. Hvis ikke spør.... http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=680605 Har frontmontert intercooler liggende, dig just trykk fra greddy, samt turbotimer om noe har lyst å kjøpe Har også momo street racer gt-stoler med 4 punktseler til salgs. Helt nytt og ubrukt Pen bil... men følger dama med på kjøpet? =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Har også momo street racer gt-stoler med 4 punktseler til salgs. Helt nytt og ubrukt Visst du har den blå/lilla typen er jeg interesert. Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Fosfate Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 er ikke helt sikker på fargen Men de er mørk blå. har kanskje litt lilla skjær Kan ta bilde over helga å legge de ut. Er i trondheim akkurat nå og kommer ikke hjem før søndag kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Må dessverre selge bilen min grunnet stram økonomi. Bilen er i god stand. Det meste står i annonsen. Hvis ikke spør.... http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=680605 Har frontmontert intercooler liggende, dig just trykk fra greddy, samt turbotimer om noe har lyst å kjøpe Har også momo street racer gt-stoler med 4 punktseler til salgs. Helt nytt og ubrukt Hvilken intercooler? Har du målene på den? Pris? Er det med rør og slanger? Er på jakt etter intercooler til min bil så er interessert hvis den passer rett på uten di store modifikasjonene? :) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Fosfate Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 den skal passe ganske greit t gt-r ja. den svarte som va til salgs for 149k har samme sort som jeg selger. hvis du husker. rør og slikt følger ikke med. Hvilken intercooler? Har du målene på den? Pris? Er det med rør og slanger?Er på jakt etter intercooler til min bil så er interessert hvis den passer rett på uten di store modifikasjonene? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Fosfate Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Visst du har den blå/lilla typen er jeg interesert. bilder er lagt ut av stolene på andre tråden hvis du fortsatt er int Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg