Primera.GT Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 http://www.dinside.no/php/art.php?id=22857&=katnav :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Bare for og ha sagt det: den artikkelen er 7 år gammel...... Kommer opp sånn ca hver gang jeg søker på Primera!! Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Bare for og ha sagt det: den artikkelen er 7 år gammel...... Kommer opp sånn ca hver gang jeg søker på Primera!! ja å så ! om det ikke er av din interesse er det vel bare å overse det da ! notin Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Bare for og ha sagt det: den artikkelen er 7 år gammel...... Kommer opp sånn ca hver gang jeg søker på Primera!!Huff da. Er di sinna idag angry . Har du ødelagt noe på bilen din igjen nå. Og jeg som trodde at du alltid var en solstråle :hug: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Huff da. Er di sinna idag angry . Har du ødelagt noe på bilen din igjen nå. Og jeg som trodde at du alltid var en solstråle :hug: Sorry....... Er ikke helt meg selv! Har j***** vondt i ryggen om dagen og går på noen piller som gjør meg dritings......zzzz Og bilen går som bare det! (ikke det at jeg har kjørt noe den siste uka for det for jeg ikke lov til....:nono: ) Nå har jeg sovi litt så nå er jeg blid igjen hapyhappy Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Minus: - En viss rånefaktor hahahahaahaha :rolleyes: Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 hahahahaha... finn et høggeri som har en sri/gt sååå blir æ glad :) :) :) :) :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg