jettamaster Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 passer grenrør fra gti 8v på ein gassermotor?? eller evt andre grenrør. kor er det mulig å få tak i?? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 passer grenrør fra gti 8v på ein gassermotor?? eller evt andre grenrør. kor er det mulig å få tak i?? Yepp, de skulle passe de, så lenge de har den flensen med spennene mot downpipen og ikke den med de 6 skruene som 16v har.. kan få kjøpt grenrør til din bil her blant annet: http://www.raceland.no Gå på produkter, eksos og grenrør, så finner du det der... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Yepp, de skulle passe de, så lenge de har den flensen med spennene mot downpipen og ikke den med de 6 skruene som 16v har.. kan få kjøpt grenrør til din bil her blant annet: http://www.raceland.no Gå på produkter, eksos og grenrør, så finner du det der... flensen?? det eg er på jakt etter er å få vekk dei helvetses klipsa på eksosen og erstatta det med eit heilt rør ned viss du skjønner. så den som dei har hos raceland (golf/jetta II 1,8) skal passe på min?? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Alle 8V har vel samme innfestingen, så ja. Du kan montere GTI manifold eller grenrør for å få vekk C-klemmene. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bundyg60 Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 ja det er bolton :) Siter har du lyst har du lov!! uten bil :( s3 2000 mod solgt golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT! golf 1 16v solgt 1997 og en riskoker... :( HØGGES!! golf rally prosjekt solgt :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Foruten å bli kvitt desse klemmene, ka oppnår en med å bytte til GTi grenrøret? Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Det har blitt sagt til meg engang at GTI manifoldene er så bra at det er lite å hente med Supersprint osv. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Så for vanlige dødlige 1.8-folk med monojetronic vil det vere en hest eller to å hente ut? Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bundyg60 Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 kommer vell litt ann på om du har et langt eller kort grenrør det.. husker jeg ikke feil så gir de lange mye bedre bunndrag mens de korte hjelper mer på topp kurven.. eller så var det omvendt... jeg hadde på en golf 1 16v jeg hadde men det er 7 år siden nå så husker ikke hva grenrør jeg hadde på den.. vet bare at jeg hadde 151 hk på hjulet på den :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,men men grenrør funker ikke mer og si om det.. de orginale dritt greiene som står på er bare hk og ikke minst nm sluk..... Siter har du lyst har du lov!! uten bil :( s3 2000 mod solgt golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT! golf 1 16v solgt 1997 og en riskoker... :( HØGGES!! golf rally prosjekt solgt :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Hm.. åssen passer et GTIgrenrør med den resterande eksosen på en vanlig 1.8 da? Du må lære deg å bruke komma bundyg60 "men men grenrør funker ikke mer og si om det.. " <-- skjønner det såklart, men hadde gjort seg med komma fordiom sombrero Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bundyg60 Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Hm.. åssen passer et GTIgrenrør med den resterande eksosen på en vanlig 1.8 da? Du må lære deg å bruke komma bundyg60 "men men grenrør funker ikke mer og si om det.. " <-- skjønner det såklart, men hadde gjort seg med komma fordiom sombrero hmm ,,,,,,,,,, oki ,,,,, skal,,,,,, huske,,,,, det,,,,, men men har lese og skrive vansker imstupid sorry for at jeg glemmer,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, av og til,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, notin Siter har du lyst har du lov!! uten bil :( s3 2000 mod solgt golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT! golf 1 16v solgt 1997 og en riskoker... :( HØGGES!! golf rally prosjekt solgt :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Hm.. åssen passer et GTIgrenrør med den resterande eksosen på en vanlig 1.8 da? Du må lære deg å bruke komma bundyg60 "men men grenrør funker ikke mer og si om det.. " <-- skjønner det såklart, men hadde gjort seg med komma fordiom sombrero Du må såklart bytte et rør eller to til, kommer litt ann på hvor downpipen deles. Gyllen mulighet til å kvitte seg med Catalysator også dette. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Beklager for å ha bemerka det da bundyg60.. Okok SpeedWell! :) Har vurdert å ta vekk katalysator, men får vel koordinere det med EU-kontroll tenker eg.. Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bundyg60 Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Beklager for å ha bemerka det da bundyg60.. Okok SpeedWell! :) Har vurdert å ta vekk katalysator, men får vel koordinere det med EU-kontroll tenker eg.. går fint det,,, :) eu-kontrollen fikser du med og kjøre enten race bensin på bilen eller ha bare noen liter igjen på tanken også hive på en liter med kondensfjærner så får du 0 i co har gjort det flere ganger funker fint det og :) Siter har du lyst har du lov!! uten bil :( s3 2000 mod solgt golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT! golf 1 16v solgt 1997 og en riskoker... :( HØGGES!! golf rally prosjekt solgt :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Hehe, er det sant altså? Racingbensin gir vel ei mer fullstendig forbrenning gjerne, men reduserer den farlige utslipp altså? Og 1 liter kondensfjerner?! :) Heheh.. Det må vel gi utslag på tomgang, lyd, effekt eller noe vel? Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg