Gå til innhold

grenrør

Ranger emnet

jettamaster

Anbefalte innlegg

Hehe, er det sant altså? Racingbensin gir vel ei mer fullstendig forbrenning gjerne, men reduserer den farlige utslipp altså? Og 1 liter kondensfjerner?! :) Heheh.. Det må vel gi utslag på tomgang, lyd, effekt eller noe vel?

er det noe du driter i når du skal på eu-kontroll er vell effekten?? om bilen går litt ugjevnt på tomgang gjør det noe da?? og kjører du racingbensin får du vekk allt dritten som er i bensinen du kjøper på din lokale bensinstasjon.. som igjen sørger for bedre co...

har du lyst har du lov!!

uten bil :(

s3 2000 mod solgt

golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT!

golf 1 16v solgt 1997

og en riskoker... :( HØGGES!!

golf rally prosjekt solgt :scared

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
kommer vell litt ann på om du har et langt eller kort grenrør det.. husker jeg ikke feil så gir de lange mye bedre bunndrag mens de korte hjelper mer på topp kurven.. eller så var det omvendt...

jeg hadde på en golf 1 16v jeg hadde men det er 7 år siden nå så husker ikke hva grenrør jeg hadde på den.. vet bare at jeg hadde 151 hk på hjulet på den :)

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,men men grenrør funker ikke mer og si om det.. de orginale dritt greiene som står på er bare hk og ikke minst nm sluk.....

På svinghjulet altså .... ?

Om du har på hjulene vil det med normalt drivverkstap være 204 hk på motoren.

I så fall hadde du en über kvass 16v ...

Raymond

89' Audi CTQ

83' GTi (2 stk)

96' GSX-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider