Gå til innhold

Prosjekt: VW Volf

Ranger emnet

mono

Anbefalte innlegg

• Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja jeg vet.. har ett par hvite hella på hånd, som jeg tenkte jeg skulle teste, men jeg har noen andre i sikte ute å røpe hvilke :p er bare det at jeg har en kjekk lapp som kom i posten om eugodkjenning, og da begynner pengene å rulle.

hjulstilling

godkjenning av felg/senk

ny venstre front lykt

nytt hjullager venstre fremme

mangler innmaten i blinklyst i fangeren, venstre side

+ eventuelle andre ting som blir avdekket.

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ikke skeptisk lenger. Felgen passet utrolig bra på bilen. Ble et skikkelig bra resultat;) Bare litt annen dekkdimesnon nå, så er du i mål (ihvertfall med felgene) :)

Lykke til med EU-kontroll. Gikk rett til helvete med meg grunnet nye regler..

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, var visst snakk om nye regler. Noe de burde informert om når du ringer å skal ha time, spør du meg. Mye stress med bilen for ingenting. Visstnok om bilen er senket, annet ratt, annet eksosanlegg, monopusser osv så må du vise bilen hos BT om det ikke er godkjent i vognkortet. Det jeg fikk til svar etter at tullingen hadde kjørt bilen min en tur. Da sa han at han ikke kunne godkjenne bilen pga at den var "ombygd". Greit nok med senkesettet mitt, for det er godkjent i vognkortet. Men trodde ikke de skulle være så nøye på et lokalt halvshabby høggeri at de skulle pirke på ratt og eksosanlegg. Eksosanlegget er jo originalt effektanlegg til Golf 2, og rattet funker da fint å svinge med, så ble lettere irritert da jeg fikk beskjed om at han ikke kunne godkjenne den pga det. Ikke en gang se på den nærmere.

Jaja, sorry for OT:op Men poenget mitt var at om du så skal EU-godkjenne på et lokalt shabbyverksted, så kan du faktisk være like uheldig som meg med at de pirker på noe som jeg ser på som bagateller.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å skamsenke før kontrollen da så er det i boks cheers

kan bare glemme å få min oppå vanlig bukk allikevel, verken 4søylet, eller disse skinnene man kjører oppå.. trengs en sånn bukk som er støpt nedi gulvet for å få min bil opp uten å stresse seg ihjel.

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider