Gå til innhold

Prosjekt: VW Volf

Ranger emnet

mono

Anbefalte innlegg

• Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var leppa montert :) ble bra syns jeg, synd jeg ikke har bedre kamera, var digg farge på lakken pga. lyset ute.

vr6_lip.JPG

Må si, den satt veldig godt fast den GL leppa, og var veldig mye knussel å sette på vr6 leppa, men det gikk, 1 feste som ikke går på pga. at det er press på den, men jeg orka rett og slett ikke å ta av hele skiten igjen for å sette den på igjen, får se neste gang jeg har ork til det :D

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var leppa montert :) ble bra syns jeg, synd jeg ikke har bedre kamera, var digg farge på lakken pga. lyset ute.

vr6_lip.JPG

Må si, den satt veldig godt fast den GL leppa, og var veldig mye knussel å sette på vr6 leppa, men det gikk, 1 feste som ikke går på pga. at det er press på den, men jeg orka rett og slett ikke å ta av hele skiten igjen for å sette den på igjen, får se neste gang jeg har ork til det :D

Gjorde seg det der, ble peeent ;) Gleder meg til jeg får min ;)

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Alt er bolt on ja, eneste som må moddes er bare en liten duppeditt på frontplata som må bøyes pga. festene til lyktene såvidt jeg forstod.

en vento er jo bare en golf med koffert lokk.

3r lykter passe vel ikke tenker jeg.. hehe.. da blir det hvertfall itte no mod på meg med åra.. :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15k, hvor kjøper du de hen da a? det var dyrt chicken

kjøper de i tyskland..

prisen er med dekk og.. men dette er jo ikke det billigeste felgen du får så..

har du lyst har du lov!!

uten bil :(

s3 2000 mod solgt

golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT!

golf 1 16v solgt 1997

og en riskoker... :( HØGGES!!

golf rally prosjekt solgt :scared

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss du skal ha golf lykter med vento grill og panser så trengs det en god del modifiseringer ja, men det går an det også ;)

hehe, tenk golfen min, med lyktene jeg har nå, og vento front/panser med badlook..

sattan.. :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Idag startet vårpussen, tok ned sommerfelgene og fikk meg en litt gledelig nyhet, dekkene holder kanskje ut denne sesongen sombrero så der er penger spart, begynte å vaske dem å innså at det har blitt litt stygge etter årelang bruk, så nå har jeg vasket dem og satt dem i sola til tørk før jeg går løs på dem med litt lett polering, gidder ikke legge for mye arbeid nedi felger jeg skal kvitte meg med om en stund allikevel.

neste som står på agendaen er hjulskift, innvending vask av bil, utvendig vask og viss jeg har tid så blir det polering av godbilen også :)

Er jo trossalt 17 grader ute nå og nydelig vår vær, så det må utnyttes!

når det gjelder lakkering så tar jeg det som det kommer, men det kan godt være at det skjer på førstkommende onsdag. kommer til å bli trist å kvitte seg med mk4 look lyktene, de tar seg godt ut på mk3'en sombrero

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var bilen plassert trygt i garasjen for å la alt vannet renne ut av kriker å korker, tørkte bare godt over bilen med pusseskinn etter vask, så skal den få lov til å godgjøre seg til i morgen, så polerer jeg den skikkelig da siden de har meldt så fint vær : ja :

så lurer jeg litt på om jeg skal montere en sort toppstripe på ruta, har alt liggendes også, tror det kan bli bra, bedre enn den grønne sotinga i ruta.

bilder kommer i morgen når den er strøken :D

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider