Gå til innhold

Prosjekt: VW Volf

Ranger emnet

mono

Anbefalte innlegg

da var bilen plassert trygt i garasjen for å la alt vannet renne ut av kriker å korker, tørkte bare godt over bilen med pusseskinn etter vask, så skal den få lov til å godgjøre seg til i morgen, så polerer jeg den skikkelig da siden de har meldt så fint vær : ja :

så lurer jeg litt på om jeg skal montere en sort toppstripe på ruta, har alt liggendes også, tror det kan bli bra, bedre enn den grønne sotinga i ruta.

bilder kommer i morgen når den er strøken :D

Så bra ut med Vento-front på golf3,se hvordan det ser ut med Golf quadlights på en Vento......!

Min bil...... :)

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=69374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vel for å gi dere en advarsel, ALDRI parker bilen din vedsiden av en russebil!

mens jeg var på jobb så har rødrussen vært og dynket ned bilen vedsiden av meg med egg, pils, mel, og surkål.. dvs. bilen min var dekket med prosjektilene fra nabobilen, for det meste egge hvite og skall

Vasket over bilen 2 ganger, med høytrykk og sitrusrens og allikevel så har jeg skjolder i lakken etter eggehvita.. får kjøre bilen igjennom en maskinvask nå snart også ta den for hånd igjen...

faens russe j¤#%vler

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mens jeg var på jobb så har rødrussen vært og dynket ned bilen vedsiden av meg med egg, pils, mel, og surkål.. dvs. bilen min var dekket med prosjektilene fra nabobilen, for det meste egge hvite og skall

Vasket over bilen 2 ganger, med høytrykk og sitrusrens og allikevel så har jeg skjolder i lakken etter eggehvita.. får kjøre bilen igjennom en maskinvask nå snart også ta den for hånd igjen...

faens russe j¤#%vler

FYYYYY FFFFAAAAAAAEEEENNN!!!!!!!!!

Føler med deg ,det skal du vite,hadde dette skjedd meg så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort.... Prøve å parkere mest mulig hjemme i garasjen min i løpet av Mai mnd tenker jeg,eller IKKE forlate bilen ut av syne... angry

det er jo klart,det er jo første april i dag så,,,, jeg vet ikke helt jeg.. heehehehe :fingers: :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faens russe j¤#%vler

har sin grunn til at jeg ikke har vært russ, de er en gjeng med innavla apekatter uten respekt for andres eiendom angry angry Det jeg pleier å bedrive mai måned er å ta driveby på intetanende russ med paintgun.. Bruker seff litt tid på å finne passende offer, går for de rølpete rompeslikkerne som tror de kan gjøre hva de vil fordi de har ei schtøgg lue! Og politiets fasitsvar; må jo la russen få ha det litt gøy! angry angry angry angry angry

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel da har jeg vært ute og tuslet litt med bilen, hadde håpet på å få montert grill og lyktene uten å montere panseret men den gang ei :( kanten på lykta tar borti panseret, får bare panseret i første lås, og ikke andre... så jeg får bare smøre meg med enda mer tålmodighet og vente på lakkereren, tar ikke sjangsen på å kjøre med vento panseret med veng grunning frem til lakkering.

golfen i identitetskrise:

hybrid.jpg

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
vel da har jeg vært ute og tuslet litt med bilen, hadde håpet på å få montert grill og lyktene uten å montere panseret men den gang ei :( kanten på lykta tar borti panseret, får bare panseret i første lås, og ikke andre... så jeg får bare smøre meg med enda mer tålmodighet og vente på lakkereren, tar ikke sjangsen på å kjøre med vento panseret med veng grunning frem til lakkering.

golfen i identitetskrise:

hybrid.jpg

Blir det snart panser på deg eller?

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, jeg hååååper det... lakkereren ligger på sjukehuset for øyeblikket, men prøver å få han andre lakkereren til å lakke for meg, håper han kan på onsdag, lei av å vente! men den som venter, venter på noe godt? :rolleyes:

Bytt lakkmann å få det gjort!!! sombrero

På tide du får ein skvett maling på panseret nå :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sin grunn til at jeg ikke har vært russ, de er en gjeng med innavla apekatter uten respekt for andres eiendom angry angry Det jeg pleier å bedrive mai måned er å ta driveby på intetanende russ med paintgun.. Bruker seff litt tid på å finne passende offer, går for de rølpete rompeslikkerne som tror de kan gjøre hva de vil fordi de har ei schtøgg lue! Og politiets fasitsvar; må jo la russen få ha det litt gøy! angry angry angry angry angry

Haha dere er jo verre en eldre folk :) Men for all del, hensynsløst. Blir spennende å se den nye looken på fronten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en ting jeg hater så er det rust! gått litt over bilen min nå og funnet litt småtteri rundt omkring, hadde alt vært på en plass så hadde det vært greit, men det er på de fleste plasser, for det meste sinkslipp.

det jeg kan nevne er, rust under list på bakluke, samt ett par flekker på undersida av bakluka, sinkslipp rundt den ene sideruta, har såvidt begynt bare noen små prikker, men irriterende at det skulle skje da det er bare 1år siden jeg fiksa det sist, sinkslipp på samme karosseri del men da under dørlista. 1 liten rustflekk innunder pakningen i kanalen ved førerføra, rust på kanalen ved jekkfestet på venstre side pga. at forrige eier har vært uforsiktig med jekken. og sist men ikke minst sinkslipp/rustbobler i fremkant av taket ved overgang til vindu... angry heldigvis er alt småtteri, men tror det er likegreit å spare til en hellakkering enn å ta en og en karosseri del, så jeg får se om jeg klarer å spare 12 lapper så er det kanskje i boks, men det er ikke noe prioritet dette året vertfall, får se neste år da lønninga mi er litt bedre.

kanskje det er jeg som er kresen, men men...

ifølge forrige eier så var bilen hellakkert i 2000, tror det er blitt utført en dårlig jobb da :rolleyes:

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider