[Sims] Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Bestod oppkjøringa i dag =D På 18 års dagen =D Pokker så digg det var. Var egentlig bare det jeg ville si, koker over av glede og måtte dele litt med dere :) Ha en flott dag videre =D (søkte etter lignende tråder men fant ingen, beklager hvis det finnes tråder av dette slaget fra før) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
17utenBil Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 grattis da :titties: noen feil ? Siter Lappen kommer :/ bilen kommer :/ i oktober 05 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Sensor var en litt gammel mann som bare sa etter endt oppkjøring: "Ja, du var ganske treig i noen kryss ( heller litt for treig enn å presse seg foran noen du har vikeplikt for)....meen, du bestod den oppkjøringen her da" Han var av den litt eldre skolen =P Samma det, jeg bestod =D Hadde ingen teknisk kontroll av bilen da, er det vanlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webgeek Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Gtatulerer...deilig følelse det der ja...:) Siter 1990 Sierra Cosworth 4x4 Imperial Blue http://www.speedjunky.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 ']Sensor var en litt gammel mann som bare sa etter endt oppkjøring: "Ja' date=' du var ganske treig i noen kryss ( heller litt for treig enn å presse seg foran noen du har vikeplikt for)....meen, du bestod den oppkjøringen her da" Han var av den litt eldre skolen =P Samma det, jeg bestod =D Hadde ingen teknisk kontroll av bilen da, er det vanlig?[/quote'] Jepp, det er vanlig såvidt jeg vet. var ihvertfall det da jeg tok lappen for 5-6 år siden. hvor lenge kjørte du? gratulerer forresten:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Grattis med lappen! Ta godt vare på den ;) Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 grattis da:)!:)!:)!:)! gleder meg til jeg begynner:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Grattis! tok den for 3uker siden selv...har ikke fått kjørt så mye pga problemer med bilen...den er litt "syk" men er på "sykehuset" nå:) eneste han prippa på meg for er at jeg lå i 80 i 90sona=) jeg hadde også teknisk kontroll..hvor mange folk kan sitti i bilen + hvor mye bagasje kan man ha med...vakke så vansklig akkuratt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Gratulere med lappen Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 jeg hadde også teknisk kontroll i fjor når jeg kjørte opp, måtte peile olja, sjekke hvor stor henger jeg kunne ha og hvise hvor man fylte på spyler veske Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lie Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Og vær klar over at det er lite som skal til for å miste lappen her i Norge... Kjør fornuftig Siter Opel Astra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 -...og lite som skal til for og beholde den ;) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Gratulerer big-time, de fleste med lappen kjenner til den enorme gleden :) Høres gammeldags ut, men prøv å kjenn bilen din ordentlig først, og ikke overvurder deg selv :) Husk at det er vintertid nå og det kan forekomme skikkelig glatt føre.. Utenom det: Tut og kjør :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Sensoren min spurte hvordan jeg testet bremseforsterkeren. Ble ganske forbauset over at det var alt han spurte om Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg