Gå til innhold

Bil i Netcom reklame

Ranger emnet

Rydin

Anbefalte innlegg

for ikke så lenge siden lå jeg bak en slik en igjenom bommen ved travbanen i tønsberg, han skulle prøve et gammelt trix og la seg laaangt ute til høyre for "ikke" og bli registrert i bommen, han hadde nok ikke vurderings sansen i orden, for han smalt i auto vernet så gnisten sto... sikkert skikkelig lønsomt og smelle hele sia på bilen for lusene 15kr..

kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs)

------------------------------------------

bmw 318I E-36 94 mod (solgt)

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en scirocco...

Og han setter sikkert bilen i revers, siden det er lenger vandring med spaken, så man virkelig skal få følelsen av at han hiver bilen i gir. :rolleyes:

Men det er ingenting med den reklamen som minner meg om Afrika da.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ganske vanlig å spille inn Norske reklamer i Afrika, er mange reklamer som blir spilt inn der.

En reklame jeg stussa på for en stund siden var når Passatmodellen som er nå avr helt ny, og det gikk reklame for den. Da var rattet på Passaten og på Rekorden(?) som var med i reklamen på feil side, mens begge bilene hadde Norske skilt. Det var en reklame med en mann som bestilte taxi til hunden sin for han ikke ville ha den i Passaten og noe slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Afrika? Er det ikke grantrær eller noe langs veien. Er det sånne trær i afrika?

Finnes den gamle tråden her et sted fortsatt?

Jeg lover deg! Hadde du våkna opp i Sør-Afrika etter ei skikkelig fyllekule, så hadde det gått lang tid før du hadde skjønt at du ikke var i Norge. Been there, done that! Det er utrolig mye som er likt med vår antur og miljø.

De snakker bare litt rart der nede... sombrero

Mvh

Glenn

RSA Løvver... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ganske vanlig å spille inn Norske reklamer i Afrika, er mange reklamer som blir spilt inn der.

Jepp, bla Cubus reklamene med alle de barna, og den med de damene som danser rundt er spillt inn i Sør-Afrika. De ungene som danser rundt på den broen, det er tatt opp midt i sentrum av Cape Town. Den brua stopper midt i lufta, ble aldri ferdigbygd...

Been there, done that... Ok, jeg DANSA ikke på brua da... men under...

Mvh

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider