Gå til innhold

Hva skjer med (noen) norske billister?

Ranger emnet

Mew

Anbefalte innlegg

Var ut forleden å kjørt på en trang veien med bilen min. Så ser jeg det kommer en Ford Explorer i mot meg, og stopper fordi det er så trangt. Han kjører bare uten å bremse, så han kliner til speilet mitt. Fordi det var så trangt der regna han vel med at jeg ikke klart å snu min store bil, så han så sin sjanse til å stikke av.

Men der tok han jævli feil, jeg fikk snudd bilen og tok han igjen etter 4-500m. Jeg drar opp på siden av han å ligger på hornet. Tullingen begynner bare å gi på mer! Ligger å holder små følge med han ut mot motorveien, han begynner virkelig å prøve å komme seg unna, så jeg bestemmer meg for å ta han igjen. Når jeg kommer mot han kanskje 30-40 km/t. fortere en hva han kjører, svarer han med å stå på bremsen.

Vis jeg var 50cm. unna den exploreren var det maks! Begynner virkelig å bli forbanna nå å trøkker til etter han. Han ligger å kjører sikk-sakk i 120-130 ca. i 80 sonen mellom masse biler.

Ferden ender med at han kjører av motorveien å stopper på en P-plass. Han kommer ikke ut av bilen før jeg står oppi døra hans.

Så kommer fyren ut å skal banke meg fordi jeg beskylder han for å ha krasja i bilen min. Han hadde faen meg aldri krasja i bilen min, jeg kunne jo heller ikke bevise noe fordi det var ikke en skramme i bilen min. Endte med at jeg gav han en advarsel der han stod å skalv... Blir så jævli irritert på folk som kræsjer (å prøver) å stikke av!!!

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skulle du ha gitt grisejuling. Seriøst...

Han der hadde fortjent å få seg en på tygga!!!

Sier du det? Jeg har like lang lunte som den dynamittharry opererte med, og jeg blir eksplosiv forbanna. Ligger alltid et balltre under setet mitt... just in case :)

Men, alt kan ikke løses med vold. Det blir bare dumt i mange tilfeller.

Men smasha han speilet eller ikke?

*-------*

mvh Erik

*-------*

---> Sierra 2.0i CLX

X - Rieju RR 50

X - Go-go tråbil

X - Tippo trehjulssykkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper speilet bare ble bøyd innover, sånn som skjer hvis man er borti det. Men uansett sinnsykt idiotisk at han karen ikke stoppa. Han kunne da ikke vite at ikke noe ble skadet.

Vold løser ikke problemene, men det gjør ikke melk heller.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

møtte 1 stk av samme type idag.. kjører inn i en rundkjøring hvor du skal ligge i innerste spor for å kjøre rett fram ut på en motorveipåkjørsel. (skilta og piler på asfalt osv) det ligger en passe ny merce i ytterste spor litt foran meg. jeg kjører jo bare på gjennom rundkjøringa for han skal jo til høyre. men neida. jeg rekker å bråbremse så han ikke treffer bilen min, og legger meg på hornet. men hva så gjør denne mercejævelen da? jo. han stopper midt i motorveipåkjørselen å løper ut av bilen sin bort til min og er fly forbanna, og belærer meg høylytt at i rundkjøringer skal man ligge i ytterste felt om man skal rett fram. Jeg sier at det ikke gjelder hvis det står noe annet på skilt, og at han får pelle seg tilbake til bilen sin å kjøre for han blokkerer motorveipåkjørselen. Han kjefter å skriker litt til før han går. Dette var da en ca 50 år gammel mann med unge i bilen.. Sånne folk må ha seriøse problemer med seg selv. Da jeg kjørte forbi han på motorveien ga jeg han fingeren og så lan han seg jammen etter meg:) jeg gadd ikke holde på med det tullet lenger og hadde ikke veldig store problemer med å kjøre fra merca hans. angrer litt på at jeg ikke stoppa et sted litt usjenert og latt han begynne å bråke litt...

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en som klinte inn bremsa foran meg for en tid tilbake, etter jeg blinka på'n fordi han tok et par stygge forbikjøringer. Da måtte jeg kjøre forbi for ikke å kræsje. Så han fulgte etter meg, og jeg stoppa. så gikk vi ut av bilen (vi var fire stykker). Da kjørte stakk han av med en gang. Hater sånne rasshøl

Bil er livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du det? Jeg har like lang lunte som den dynamittharry opererte med, og jeg blir eksplosiv forbanna. Ligger alltid et balltre under setet mitt... just in case :)

Men, alt kan ikke løses med vold. Det blir bare dumt i mange tilfeller.

Men smasha han speilet eller ikke?

Hadde balltre i bilen, men jeg liker ikke løs ting med vold. Men om han hadde gått løs på meg er saken en helt annen...

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..... han følte seg sikkert lur, prøver å stikke av også greier han det ikke doh

Hahaha tror nok det jeg også. Han valgt litt feil bil å prøve å stikke av fra..

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider