Gå til innhold

Skade i vaskehall

Ranger emnet

slayer

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når skjedde dette?

Det skjedde ca for to måneder siden. Etter dette har jeg ikke satt mine føtter på En shell bensinstajson og vil boikotte dem resten av livet.

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

K&N innsats filter selges!

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde ca for to måneder siden. Etter dette har jeg ikke satt mine føtter på En shell bensinstajson og vil boikotte dem resten av livet.

Snakka med en kar på ett annet forum og han hadde vært borti slike skader med firmabiler og da hadde dem alltid fått erstatning..

Mulig du kom borti noen utrolig vrange folk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjedde no lignende på en SHELL stasjon her på bærums verk her i fjor.. en eldre dame kjørte merca si inn i vaskehallen og den vasket som normalt, helt til den kom til tørkern.. bilen var foresten en mercedes e klasse..en eldre model tror ejg.. ikke stasjonsvogn.. tørke greia gikk rett inn i bakvinduet, knuste det og fortsatte et stykke inn i bilen før den stoppa.. husker ikke hvor dyrt det ble og om shell måtte betale.. men jeg og faren min vasker aldri bilen i en vaske hall til Shell igjen.. bare trøbbel med de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjedde no lignende på en SHELL stasjon her på bærums verk her i fjor.. en eldre dame kjørte merca si inn i vaskehallen og den vasket som normalt, helt til den kom til tørkern.. bilen var foresten en mercedes e klasse..en eldre model tror ejg.. ikke stasjonsvogn.. tørke greia gikk rett inn i bakvinduet, knuste det og fortsatte et stykke inn i bilen før den stoppa.. husker ikke hvor dyrt det ble og om shell måtte betale.. men jeg og faren min vasker aldri bilen i en vaske hall til Shell igjen.. bare trøbbel med de..

Jøss, mange som har hatt trøbbel med dem til SHELL da? Jeg betaler uansett ikke, får høre hva han sier over helga, uansett så blir den satt inn på verksted og regninga blir sendt til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fattern kjørte bilen inn i vaskehallen med skiboks på. Han kom på at han hadde skiboks akkuratt i det han kom inn. Han gikk å sa fra til betjeninga. De sa de skulle kjøre vaskeprogrammet manuelt. Men når dem kom til tørkinga "sovna" hu som styrte, den endte med at hele bilen ble dratt bakover og løfta opp av tørke maskinen som knakk sammen ganske fort. Hydro Texaco ga oss en helt nye (lik) skiboks gratis på 4 dager.

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fattern kjørte bilen inn i vaskehallen med skiboks på. Han kom på at han hadde skiboks akkuratt i det han kom inn. Han gikk å sa fra til betjeninga. De sa de skulle kjøre vaskeprogrammet manuelt. Men når dem kom til tørkinga "sovna" hu som styrte, den endte med at hele bilen ble dratt bakover og løfta opp av tørke maskinen som knakk sammen ganske fort. Hydro Texaco ga oss en helt nye (lik) skiboks gratis på 4 dager.

Jøss, når han fikk erstatning pågrunn av det der burde i allefall jeg få det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og derfor vasker jeg bilen min KUN hos Hydro Texaco ;)

Nei, men seriøst. Du burde ha en sikker sak her. Snakk med bensinstasjonmannen først og hvis det skjærer seg der, tar du en telefon til forbrukertilsynet eller noe i den duren.

Det skal jo ikke være slik at du må gamble på om vaskehallen fungerer eller ikke.

UTSOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dette skjedd meg, så skulle ikke den stasjonen hatt en problemfri dag på flere år etterpå!!!! angry

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker også alltid bilen min kun for hånd og høytrykk. Det syns jeg er tryggest også blir det best resultat.

Ikke minst billigere. Vi trenger ikke store kapitalmaskiner når vi har vår kjære hand å rutta med. :titties:

*-------*

mvh Erik

*-------*

---> Sierra 2.0i CLX

X - Rieju RR 50

X - Go-go tråbil

X - Tippo trehjulssykkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FY FAEN!

Her hadde jeg klikka!

Først må du jo tyne bensinstasjonen. Er kanskje lurt å ringe og høre om sjefen er der først så du slipper å kjefte på en 19 år gammel pølselageekspert.

Hvis det ikke fører fram er neste steg å ta ut en forliksklage. Her kan du godt ta betalt for ekstraarbeidet ditt. Koster bulken deg 10 k i oppretting så hiver du på litt arbeid pluss rettsgebyret. Er dette en firmabil er det kanskje greit å sende en faktura først til bensinstasjonen.

Koster ca 1500 spenn å ta ut en forliksklage - ta kontakt med ditt lokale forliksråd (er ett i hver kommune)

Lenke til kommentar
Del på andre sider