Gå til innhold

Skade i vaskehall

Ranger emnet

slayer

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

FY FAEN!

Her hadde jeg klikka!

Først må du jo tyne bensinstasjonen. Er kanskje lurt å ringe og høre om sjefen er der først så du slipper å kjefte på en 19 år gammel pølselageekspert.

Hvis det ikke fører fram er neste steg å ta ut en forliksklage. Her kan du godt ta betalt for ekstraarbeidet ditt. Koster bulken deg 10 k i oppretting så hiver du på litt arbeid pluss rettsgebyret. Er dette en firmabil er det kanskje greit å sende en faktura først til bensinstasjonen.

Koster ca 1500 spenn å ta ut en forliksklage - ta kontakt med ditt lokale forliksråd (er ett i hver kommune)

Dette var min private familiebil, skal snakke med han som har ansvaret for vaskehallen på tirsdagen, lurer på hva han sier..

Hvis han er jævlig vrang, kan jeg bare sette den i på verksted og sende regninga til dem? Er jo helt klart ikke min feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig - faren til dama kjørte en ny V70 inn i en Shell vaskehall. De greiene som spinner og vasker felgene / hjulene borra seg rett inn i døra og lagde lakkskader til 13k. Han fikk alt igjen fra bensinstasjonen etter litt krangling.

Ok, skjønner ikke at dem gidder å krangle? Saken må jo være grei, du parkerer bilen for å få den rein også blir det skader for flere tusen i steden, ikke mye du kan gjøre med det, de må jo ha maskineriet sitt i orden!

Som sagt var det minst en bil før meg som fikk problemer også, veit ikke om bilen hans ble skadet men han så passe forstyrra ut der han sprang rundt i hallen for å finne nødstoppen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett bilen din inn på verksted, be dem sende regninga dirkte til Shell ;)

Ja regner med at jeg gjør det, får se ann hvor eplekjekk han typen er først, men jeg skal ikke betale noe for dette (sagt det noen ganger nå..hehe)

Skjer litt av hvert med bilen nå, ble kjørt på av en kamerat for en stund siden, ble ikke store skadene på bilen min da, bare en sprekk i bakfangeren... Venter på svar på taksten....TTT.......Også var det det greiene her i går da, irriterende, kjedelig å ha en såpass ny bil med bulker og sprekk :(

men det ordner seg vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nåken bensinstasjoner som betaler for skader.

min bror skulle vaske sin ascona på esso ein fin sommerdag.

vaskehallen var opptatt men det kom ein jyppling å spraya avfettning på bilen før bilen blei kjørt i hallen. etter vasking så var den eine skjermen og døra lyse blå og kvite.

ett par dager tidlegare hadde han lakka skjermen og døra sjølv. og som sagt så tar avfettning fersk lakk når det står i sterkt sollys.

bruttern klaga. han fekk beskjed at dei skulle betala for ny lakk. etter eit par dager kom han med ein kvittering på lakk som naboen hadde kjøpt til sin bil og viste den og han fekk litt penger igjen og for på by'n:):):):):):):):)

etter ei lita stund solgte han bilen

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da skal jeg vise bilen i morra til den hyggelige Shell mannen som ikke engang kan huske at dem ringte til han på fredag.

"Ja jeg får vel se på bilen da, hvis du mener at det har blitt noe skade...."

Ja selfølgelig har det det, er jo to bulker i bakluka mi jo, to omvendte L`er..

Også blir det takst..det hadde visst nettopp skjedd noe lignende der så dette ordner seg ser det ut til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min ide er vel og ikke kjøre bilene inn i dem fitte vaskehallene. kjipt hvis en sensor slitter og funke og slikt. vask på den gode gamle måten med høytrykkspyler og svamp :) bare gamlinger som kjører inn i de vaske automatene og tror at bilen blir skikkelig fin doh

BMW 325i Cabriolet (1991)(Alpina topp og 284 kam)

Mazda 323 GLX 1,5 1989 (Vinterbil)

Ford Sierra Cosworth (86)(orginal vingebil)

Sierra 2.0 L 85 mod

Mazda E2000 kassebil (herjevogn)

Nissan Cherry 1,5 (herjebil)

Volvo 240 DL 85 mod (Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min ide er vel og ikke kjøre bilene inn i dem fitte vaskehallene. kjipt hvis en sensor slitter og funke og slikt. vask på den gode gamle måten med høytrykkspyler og svamp :) bare gamlinger som kjører inn i de vaske automatene og tror at bilen blir skikkelig fin doh

Ja som jeg har skrivi før gjør jeg jeg bare dette noen få ganger for å få vekk den verste dritten som er, jeg vasker kanskje i slike automater 2-3 ganger i året...

Jeg tror heller ikke den blir like fin som når man vasker den selv, så det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det er bra. bedre og finne seg en bensinstasjon med sånn selv vask da. går like fort og smertefritt det :D men synd det der med bilen din

Sierra 2.0 L 85 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå...... Tirsdag i dag... Hva sa mr shell chief faen?! angry

Sånn.. da var det heeeelt sikkert... ALDRI vask bilen hos shell! :D ¨

kiddie hæytrykksspyler+svamp kiddie

Det veldig bra, han sa at vi måtte ta takst på den da, så jeg får kanskje time til det idag...

Så det blir dekka da:)

BTW, vaskeautomaten var ikke i orden enda.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Show some love... vask manuelt!

Det siste man må gjøre er ihvertfall å vaske med børster... ripegenerator til tusen...

Håper saken årner seg for din del, og at du aldri vasker i maskin igjen;)

Ford Sierra 2.0CL '88

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Show some love... vask manuelt!

Det siste man må gjøre er ihvertfall å vaske med børster... ripegenerator til tusen...

Håper saken årner seg for din del, og at du aldri vasker i maskin igjen;)

Å herregud... notin

Jeg skal aldri vakse i slik igjen...lover.......hvor mange ganger må jeg si at jeg bare gjør det når jeg vil ha vekk det aller VERSTE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for det er ingen som liker vaskeautomater. hehe vi bare hjelper deg for og få det inn. ALDRI MERE VASKEAUTOMAT,,ALDRI MERE VASKEAUTOMAT hehe :)

Sierra 2.0 L 85 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider