Gå til innhold

Ford Sierra Cosworth 2wd

Ranger emnet

Romsås Racing

Anbefalte innlegg

Begge deler doh Jeg har bare kjøpt to billige. Disse var jo bare for å selge videre, å gjøre seg noen kroner på. Å har kjøpt en til rundt 100.000kr, men den var kun av egen interesse og bruk. Men hvis man leter å har penger å legge ut til enhver tid så kan man være heldig var mitt poeng.

Skal også sies at cosworth er noe jeg aldri kommer til å kjøpe igjen. Altfor gammeldags, å altfor mye skruing. Ting holder jo ikke...

-92 Mazda Rx-7 Twin Turbo

x-03 Smart Roadster Coupè 115hk/190nm 1,7bar

x-92 Ford Sierra Cosworth 4wd LTD EDT

x-00 Ford Mondeo ST200

x-96 Audi A4 TQ 330hk/450nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt å selge ja. Det er jeg enig i, men det ville jeg selvfølgelig aldri gjort. Men når en person er HELT nødt til å bli kvitt en bil i løpet av kanskje en eller to dager, så har man en mulighet.

Når jeg sa ny topp så mente jeg alle løftere, og nyslipte ventiver osv. Det koster ikke 27000kr

-92 Mazda Rx-7 Twin Turbo

x-03 Smart Roadster Coupè 115hk/190nm 1,7bar

x-92 Ford Sierra Cosworth 4wd LTD EDT

x-00 Ford Mondeo ST200

x-96 Audi A4 TQ 330hk/450nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bilder ja.Den ligger også ute på autodb med bilder under Oppland.

Send mail adr. din på pm til meg så jeg kan sende deg bilder.

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=679810

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider