gragaasa Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 Jaja, er vel mange som lurer på hva som skjer med prosjektet. Det er stillstand med arbeidet, men hjernen finner på nye ting som skal gjøres på bilen hver dag. Håper det ikke er for lenge til jeg får gjort noe på bilen nå. Har handlet firkant-rør som skal brukes til å lage vugge til bilen, er endel sveiser jeg vil ta på nytt under bilen + andre småting som fester til eksosen osv. Selv om jeg ikke gjør så mye på prosjektet så har det blitt et par ting på bruksbilen (kansje litt for mye) Et par bilder av bruksbilen kan jo være en trøst siden ingen bilder av prosjektet er å oppdrive enda: Ja, det er bur, stabstag og brannslukningsapparat fra VR6-prosjektet som har blitt lånt: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 Svarte. Det var en relativt skamrå bruksbil. Sånn det skal se ut! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 Svarte. Det var en relativt skamrå bruksbil. Sånn det skal se ut! Heh, eller ubruksbil som jeg liker å kalle den;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 "Bruksbilen" på Våler: Skamrå :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 Hey, takker, gikk rundt på våler med videokamera å filmet, men glemte helt å ta bilder av min egen bil. Og det var jo litt dumt når jeg hadde brukt x antall timer på klargjøring til Våler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Det er så rått at du orker å kjøre den sååå skamlav! Creds for den, helt klart. Få noen bilder av bilen bak og på siden daaa :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Det er så rått at du orker å kjøre den sååå skamlav! Creds for den, helt klart.Få noen bilder av bilen bak og på siden daaa :) Jo takk, jeg har lyst lavere, men dama sier at da er det slutt;) hehe Nå er dette egentlig tråd om VR6 prosjektet. Men et par bilder skader vel ikke... Har ikke noe skikkelig sidebilde: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Ålesund du holder til? syns jeg har sett den bruksbilen din et par ganger i bya og breivika? Hvis det er den så er det skamrå, er det en GTI ? Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Ålesund du holder til? syns jeg har sett den bruksbilen din et par ganger i bya og breivika? Hvis det er den så er det skamrå, er det en GTI ? Stemmer det ja, er en GTi 16V. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vincent_vega Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Steikje rå bruksbil! :D Men er det noen spesiell grunn til at du bare har en tåkelykt? Siter 99'mod Audi A6 1.8T avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Steikje rå bruksbil! :D Men er det noen spesiell grunn til at du bare har en tåkelykt? Fordi det er kult! Husker en gang denne tråden da det var panser som åpna seg til sia, og VR6 motor under. Dører åpna feil vei osv. Men nå er det ingen ting som skjer ... , vi faste lesere blir jo litt skuffa. Fulgt med i 2 år. (rettelse 3 år) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Jeg missunner deg den bruksbilen fryktelig !! Det er slik dt skal se ut ;););):) Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet September 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Fordi det er kult! Husker en gang denne tråden da det var panser som åpna seg til sia, og VR6 motor under. Dører åpna feil vei osv. Men nå er det ingen ting som skjer ... , vi faste lesere blir jo litt skuffa. Fulgt med i 2 år. (rettelse 3 år) Ok, jeg vet jeg har sagt dette flere ganger; det kommer noe snart. Dessverre har det hver gang blitt altfor mye annet som skal gjøres. Så da kan jeg si det slik: Gi meg to uker, så skal det komme noen bilder med noe nytt som har skjedd på prosjektet! Da har jeg gitt meg selv en frist ihvertfall:) Jeg har irritert meg grønn for at jeg ikke får tid til å gjøre noe, så det er på tide! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet September 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Steikje rå bruksbil! :D Men er det noen spesiell grunn til at du bare har en tåkelykt? Og en ting, det er fjernlys, og ikke tåkelykt;);) Fordi det er kult! Korrekt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vincent_vega Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Og en ting, det er fjernlys, og ikke tåkelykt;);) Fjernlys? :hvaskjera Nei dette er fjernlys: Siter 99'mod Audi A6 1.8T avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg