gragaasa Skrevet September 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 sjer de noe her eller?:D Jepp. det gjør det:) Men oppdateringer foregår på VACN forumet. Kan dog legge inn noen bilder av det viktigste som har skjedd siden sist. Er ikkje så mye, men går da siste året på høgskolen nå, så forhåpentligvis blir det jobb og mer fritid etterhvert. (har studier på dagtid og jobb på kveldstid) Bildene er ikkje helt i kronologisk rekkefølge: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet September 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet September 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 Slipt og sveiset på nytt gamle og dårlige sveiser: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet September 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 Gåen mutter, byttet til "ny": Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Mars 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 vet dette e en gammel tråd, men har det skjedd mer her? :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 vet dette e en gammel tråd, men har det skjedd mer her? :) Har ikke skjedd noe annet enn at jeg har snudd bilen og satt den på bakken for å kunne sveise ferdig rammevangene. Verksted-tiden min har gått med til å klargjøre 16V'en for Bug Run 2011. Har bygd den om til G60 bremser og 5/100 boltsirkel, byttet girkasse og en hel del slitedeler + nye adaptere for å få felgene lenger inn under hjulbuene. Det kommer vel en oppdatering når jeg har fått gjort noe fornuftig igjen. Det er vel rammevangene og motorrom som står for tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Mars 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 gler meg til neste update da for dette er er rått prosjekt! Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mars 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 skikkelig kult prosjekt dette! :D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amuoest Skrevet Mars 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2011 Kult! Vurderer å bygge om min 1987 Golf CL til Rallye, men skal gjøre meg ferdig med skole først. Toergolf kan bli drittøffe! :) Stå på :) Siter 1987 VW Golf 1.6 CL - Til salgs 2002 VW Golf 1.4 Firstline 1987 Audi 100 2.3 Quattro isbanebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg