Gå til innhold

Prosjekt: Golf 2 VR6 med ABV blokk

Ranger emnet

gragaasa

Anbefalte innlegg

• Svar 803
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sant det..Men så lenge du har et bra karosseri, så er det jo ikke store problemet å bytte over delene :)

Nettopp, kunne jo selvfølgelig satt bilen i jigg og retta den, men følte at resultatet blir mye bedre når man kan begynne på scratch, i tillegg ville dette kostet nesten det samme som en hel bil. Og ikkje minst vet man hva man har når en er ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævli kult prosjekt ;) legg ut masse bilder, bilder er alltid fett...driver med no lignende selv faktisk, bortsett fra at motorvalg er ganske usikkert enda...men min står ribba omtrent som din..! får vel lage en tråd om den snart jeg og da....!

VW Golf 1.6 84mod.

VW Golf 1.8 89mod.

VW 1300s 72mod.

GSX-R 750 crosscart 140hk!(hjemmebygd)

Briggs & Stratton crosscart (hjemmebygd)

Piaggio Zip 70ccm 03mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig ang. de V8erne.

Hehehe, nei, svartegolfen har eg enda. Men den skal selges, har kjøper på den:)

Blir samme farge!

For de som ikkje har sett delebilen og fargen, her er den:

VR6_kent16V.jpg[/img]

Gleder meg sinnsykt til å få på rallyefronten jeg har kjøpt! Og kaste Jettafronten langt faenivoll :D

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo både kadett og manta i norge med godkjent V8. Og hva med alle volvo V8.

jaja...solgte du den svarte med jævelig avgassystem?

ser bra ut.

Håper du lakker lik farge som det er på skeive bilen.

om det er meg du meiner.. så nei, har ikke solgt den svarte..

den jeg har nå blir i samme farge ja

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe info om den blå/lilla golfen?

Har du noen deler du selger? Lyktene på den du selger, f.eks. :p

edit: Ifølge periodisk kontroll-sjekkeren på vegvesen.no står det at bilen er en '84 Golf C. Er den bygd om fra forhjulsdrift til Syncro, eller har du stjålet noen skilter?

edit2: står tilogmed at kjøretøyet er avregistrert.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe info om den blå/lilla golfen?

Har du noen deler du selger? Lyktene på den du selger, f.eks. :p

edit: Ifølge periodisk kontroll-sjekkeren på vegvesen.no står det at bilen er en '84 Golf C. Er den bygd om fra forhjulsdrift til Syncro, eller har du stjålet noen skilter?

edit2: står tilogmed at kjøretøyet er avregistrert.

Den er lilla perlemor, og blir blå på bilde, nylakkert for ett år siden (33.000,- men lakkereren ville ha 50.000) sorte corrado stoler/baksete, 16V, stort anlegg fra cadence, 15", K1 ignition wires(1 cm diameter) Kan legge ut et nærbilde i en annen tråd.

#1 Stemmer det, men hvorfor skulle den være ombygd til syncro fordi at det er en -84 C???

#2 stemmer også, bildet er tatt for ca ett år siden, og jeg avskilta bilen selv etter å ha kjøpt den. (dette karosseriet skal vrakes)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant.. :)

Er ikke SÅ mye jobb heller da når du har alt av deler ;)

Vil ikke selge dashen din a ? ;)

Nei, det er det som er fint, slipper å bli lei ved siste finish av bilen, som mange dessverre gjør.

Heh, dash til golf 3 er vel ikkje vanskelig å skaffe hos en høgger vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævli kult prosjekt ;) legg ut masse bilder, bilder er alltid fett...driver med no lignende selv faktisk, bortsett fra at motorvalg er ganske usikkert enda...men min står ribba omtrent som din..! får vel lage en tråd om den snart jeg og da....!

Takker, bilder kommer etterhvert. Kult, kan jeg foreslå g60? Det er rått når motorrommet er skikkelig gjennomført! Si fra når tråden din kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er det som er fint, slipper å bli lei ved siste finish av bilen, som mange dessverre gjør.

Heh, dash til golf 3 er vel ikkje vanskelig å skaffe hos en høgger vel?

Dash er ikke vanskelig å skaffe, verre med å utføre jobben... ;)

Så bra ut det buret der..bare halvbur du skal ha eller ?

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den grå på bildet som er dele bilen din, fordi den var ramme skakk?

Der har du mange bra deler i vært fall, likte spesielt blinklysa på for skjermen.

Ser ut som et bra prosjekt dette stå på. thumpsup

Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm

Vw Golf Mk3 cab

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161

Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468

Lenke til kommentar
Del på andre sider