Pilsen Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Ser meget bra ut, breddinga så elegant og fin ut;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Det stemmer det ja, bilen skal ikkje grisesenkes (selv om jeg liker den looken) Her er det mye kjøreegenskaper jeg er ute etter også, så da tenkte jeg som så at det ikkje var nødbendig og kappe helt opp for så og endre vinkelen på buen. Bilen vil jo se litt lavere ut når den er breddet på denne måten, i tillegg til at det ser proporsjonelt ut i forhold til en golf2. No plastic:D hehe Endelig bredding uten plast:D Du får legge ut flere bilder når du har kommet litt lenger på de skjermene der.....skal begynne på det selv om en stund Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf16v Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 hehe, ja, syns å huske det var 200 eller noe;) hmm, skal se om det er noe jeg trenger:D PS: tror det er noen som er intr i corradostolene dine, hadde du tenkt og kjøpe dem tilbake?? har ikke baksetene så da gidder jeg ikke å stresse med å få de ijenn. tror ikke du betalte mer en 75,- per. stk iallfall. cheers men du må si fra visst du trenger noe da. du vet hvor det ligger :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willip Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Va væll på tide ej me tok å såg inn her du:) kor det går må golfe? Hekje vår der framme på eviheite no so ej må væll fram å sjå en dag på ditta styre ditt. Såg du ha sveisa tanklokk innretninga di me:) Komt dei nåke lenger då? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Endelig bredding uten plast:D Du får legge ut flere bilder når du har kommet litt lenger på de skjermene der.....skal begynne på det selv om en stund Flere bilder kommer så snart de nærmer seg ferdig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 har ikke baksetene så da gidder jeg ikke å stresse med å få de ijenn. tror ikke du betalte mer en 75,- per. stk iallfall. cheers men du må si fra visst du trenger noe da. du vet hvor det ligger :wave oki. Jadda, ringer deg en dag og hører hva du har liggende, husker ikke alt! hehe;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Va væll på tide ej me tok å såg inn her du:)kor det går må golfe? Hekje vår der framme på eviheite no so ej må væll fram å sjå en dag på ditta styre ditt. Såg du ha sveisa tanklokk innretninga di me:) Komt dei nåke lenger då? Ja, det var på tide, hvor f**n er 10mm nøkkelen? :hammer Ja, ting skjer, men fortsatt mye sveising igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Fikk meg en positiv overraskelse i dag når jeg henta delene, hadde jo ingen anelse hvilken gråtone det ble. Synes fargen var pen. Har ikke fått pressa foringene enda, ettersom jeg henta delene kl 06.00 i dag (og deretter gikk på jobb) [/img] [/img] Synes det ble "nifty" :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Så meget bra ut det der.. den fargen der hadde gjort seg på bilen også den :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Enda mer sveising.... [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Så meget bra ut det der.. den fargen der hadde gjort seg på bilen også den :) Hadde vært gøy og se bilen i den fargen ja!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willip Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Ja, det var på tide, hvor f**n er 10mm nøkkelen? :hammer Ja, ting skjer, men fortsatt mye sveising igjen. Veit ej då??? Ej mangla ett hellt sett ej...lure på kar d e?????? :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Orker ikkje kommentere så mye. [/img] Bak, med 8mm stål: [/img] [/img] Hull til hydraulisk clutch i torpedovegg: [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Hvem sandblåste understellet for deg? vart steike bra farge på understellet. Lakkerer de akkurat den fargen du vil med forskjellig toning? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Fy, jeg gleder meg til å se denne bilen ferdig! Denne tror jeg kan bli svært rå, og ikke minst bra:D Ser du gjør et godt arbeid! Keep up the GOOD work;) Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg