Gå til innhold

Prosjekt: Golf 2 VR6 med ABV blokk

Ranger emnet


gragaasa

Anbefalte innlegg

  • Svar 803
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har nå fått støpt speiladaptere til F1 speilene, synes det ser ganske bra ut. Speilen blir vel (forhåpentligvis) det eneste på bilen som ikkje er street legal.

 

speiladapter.jpg[/img]

 

karb_speil.jpg[/img]

 

hva har du brukt å støpe med?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo kanon bra ut, bra prosjekt forresten;)

Kuule speil må jeg si, kanke si jeg har sett slike på bil før :rolleyes:

Takk for det, speilene er faktisk beregnet på bil, men en dag jeg lånte sykkelen til en kompis av meg (ninja ZX9R) oppdaget jeg at speilene på den sykkelen faktisk var en go del større enn de speilene jeg har...hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har brukt vanlig glassfiberduk og polyester. Mangler bare litt sparkel og pussing nå, så blir det bra :)

 

ser ut som støp (betong) :D... noen bilder fra prosessen?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry, mangler bilder fra prosessen. men skal se om jeg kan ta noen bilder av andre ting som støpes på samme måte.

Dette ser meget bra ut! Gleder meg til å se videre åssen dette utvikler seg :) Om du er intr så har jeg en 88b dør liggende her..! den er litt bulkete osv, men med litt tid så blir den fin! Den skal du få jævlig billig om du er intr, så får jeg plass til sykkelen min i bua igjen og babyhmm?

 

Mv.h Marius R.

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser meget bra ut! Gleder meg til å se videre åssen dette utvikler seg :) Om du er intr så har jeg en 88b dør liggende her..! den er litt bulkete osv, men med litt tid så blir den fin! Den skal du få jævlig billig om du er intr, så får jeg plass til sykkelen min i bua igjen og babyhmm?

 

Mv.h Marius R.

Takker :) Håper det blir som forventet. Hmm, dører er det vel begynt å bli nok av etter 4 golfer på samvittigheten. Men man vet jo aldri når neste dritings idiot sparker inn ene døra di mens du er på shell og kjøper en pølse! angry kebabåndes sombrero anger2 :mad: anger2 angry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, viste seg slik at det ikkje var så lite rust på bilen som først antatt. Alt "karosseri" var fint, men kanalene er totalt gjennområtne med rust, må skifte ut begge. Det var (etter litt leting med skrujern) et 70 cm langt hull på BEGGE sider av falsen under bilen........ angry Vel, som de sier, om ting ikkje fungerer slik det skal, "Add more steel"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, viste seg slik at det ikkje var så lite rust på bilen som først antatt. Alt "karosseri" var fint, men kanalene er totalt gjennområtne med rust, må skifte ut begge. Det var (etter litt leting med skrujern) et 70 cm langt hull på BEGGE sider av falsen under bilen........ angry Vel, som de sier, om ting ikkje fungerer slik det skal, "Add more steel"
Huff da.. må du sveise på nye kanaler nå da eller? da ble d litt ekstra jobb da;) hehe

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår