Gå til innhold

Prosjekt: Golf 2 VR6 med ABV blokk

Ranger emnet


gragaasa

Anbefalte innlegg

  • Svar 803
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ser da ut som vag panser.. er nok mekanismen han forteller om..

men hvorfor ikke legge den framover slik som på bmw.. sidelengs er gjort man en gang..

 

fordi fremover er så helvettes tungvindt når det kommer til å skru tenker jeg notin

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser da ut som vag panser.. er nok mekanismen han forteller om..

men hvorfor ikke legge den framover slik som på bmw.. sidelengs er gjort man en gang..

jeg legger det sidelengs fordi jeg synes det ser bra ut, og som gallagher sier, skal man gjøre noe er jo vipp fremover helt idiotisk. Men det er jo ikkje til å unnslippe at uansett hvilken vei man vipper panseret bortsett fra orginalt så mister man en side å skru på. Men skulle det nå være noe alvorlig man skal gjøre er det jo bare å skru av hele panseret, ingenting er bedre enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har såvidt begynt på ny åpning for friskluft til kupevifta.

 

Har skjært hull og kappet til en ring for kompansering av det som er borte:

 

luftehull.jpg[/img]

 

lufthull.jpg[/img]

 

Videre skal en slange kobles til kupevifta, gå gjennom hullet, legges framover i innerskjermen og til slutt ende opp under kanalen der hvor kullfilteret står på noen golfer. I enden monteres et filter. Og vips, friskluft!

PS: ringen skal kansje vende innover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er dømt til å bli bra;) Fint at du poster så masse bilder, men kunne gjerne ha vært fler;) hehe..

 

Så om du har noen bilder du ikke har lagt ut, legg dem ut;)

Du vet ikke hvor jeg får kjøpt nye lykter til rally front, trenger i såfall bare 1, men regner med det blir så forskjell at det lønner seg å kjøpe 2? Men tmtuning.com er jo så dyre:P

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er dømt til å bli bra;) Fint at du poster så masse bilder, men kunne gjerne ha vært fler;) hehe..

 

Så om du har noen bilder du ikke har lagt ut, legg dem ut;)

Du vet ikke hvor jeg får kjøpt nye lykter til rally front, trenger i såfall bare 1, men regner med det blir så forskjell at det lønner seg å kjøpe 2? Men tmtuning.com er jo så dyre:P

Hehe, får da håpe det;) prøver å poste bilder fortløpende...

 

Må ha en ny lykt selv, regner med det blir orginal lykt, selv om de koster svin. Hadde jeg vært rik hadde det blitt brukt kun orginaldeler, som en slags "keep it in the family" filosofi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig prosjekt! All respekt fra meg! Har saa lyst til aa begynne fra scratch paa et prosjekt! Er saa deilig aa se paa!

 

Men disse baklyktene dine, kan du ikke bare aapne de og lakke chromen svart eller noe?

Takktakk, kjekt med positive tilbakemeldinger!:)

Ang. baklyktene så bestemmer jeg meg for hva jeg skal gjøre med dem når bilen er omtrent ferdig. Kansje jeg kjøper nye, kansje noe lignende det du sier, eller kansje, gud forby, lyktene får bli....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med lykta de da? og hvem av lyktene?;)

Er ikkje noe galt med dem egentlig, men har selv alltid vært motstander av lexus-lykter på golf. Men når jeg kjøpte bilen synest jeg at lyktene passet til fargen på bilen. VISS jeg bytter lyktene blir det nok glassklare røde og hvite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår