Gå til innhold

Prosjekt: Golf 2 VR6 med ABV blokk

Ranger emnet


gragaasa

Anbefalte innlegg

Hva er det med rallyelykter nå om dagene egentlig? :) Jeg trenger 3 stk selv, (i hovedsak kun glasset). To høyre og en venstre.

Hehe, det er vel en slags trend nå for tiden;) Jeg har bare en liten skade på høyre glass, men det ser jo ikkje ut som noen liten skade med all duggen dette medfører!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 803
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanalen må bygges på litt for å få noe å feste i, håper dette ikkje blir for dominerende etter det har blitt lakkert.

 

panserkanal.jpg[/img]

 

Drit fet panser løsning :wave Hva med å feste en motor drevet stang som løfter panseret opp eller noe da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikkje noe galt med dem egentlig, men har selv alltid vært motstander av lexus-lykter på golf. Men når jeg kjøpte bilen synest jeg at lyktene passet til fargen på bilen. VISS jeg bytter lyktene blir det nok glassklare røde og hvite.

 

Mente framlyktene:P

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, siden dette sikkert bare er possitivt for alle å vite, bruker vi posten din litt til! hehe..

 

Må de limes sammen igjen da eller? hvordan fungerer dette? send meg gjerne en PM om du har tid, hvor du forteller litt mer grunnleggende hvordan jeg skal gå fram;)

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit fet panser løsning :wave Hva med å feste en motor drevet stang som løfter panseret opp eller noe da?

:) satser på det blir bra! Det hadde jo vært fint om panseret gikk hele veien selv, men med motoren i friskt minne bør jeg nok tenke litt vekt her også. Det blir selvfølgelig panserløftere fra bonrath om ikkje annet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Er dørene med 80 handtak fortsatt til salgs??? Tror det stod noe om at du skulle selge de???

Er ikkje til salgs nei. Men byttes i strøkne 90 dører, om jeg skulle få taki A6 håndtak. Fant imidlertid A6 håndtak, men de koster flesk. Så venter nok litt med de dørene. Sier selvsagt fra om A6 håndtak skulle dukke opp!:):) Er vanskelig å finne skadede dører med de håndtakene ettersom de kaster ting som er ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har strøkene dører til deg jeg, da kan vi jo bytte... powerzone skaffer oxo a6 dørhandtak

stod forresten siden av deg på nbs 04

Ok, skal se om jeg skaffer noen håndtak. Sjekker dette ut om en liten stund, er på ferie akkurat nå sombrero så all bilbygging er utsatt i et par uker:( Men har jo god tid å sjekke priser da!:)

 

PS: så bilen din på treffet ja! Jeg tillater meg å spør: var det anelse av "sprekker" i sparklingsarbeidet rundt viskerhull og spylerveskehull i bakluka jeg så? Eller var det feil bil jeg så på kansje? Hehe, ellers, meeeget pen bil! :pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår