Gå til innhold

Prosjekt: Golf 2 VR6 med ABV blokk

Ranger emnet


gragaasa

Anbefalte innlegg

  • Svar 803
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Næ godkjenning det har jeg nok ikke sett.

Er ikke bare å godkjenne det må nok ha litt mere bremser å stivere karos om det i det hele tatt skal gå. Men så er saken får man godkjent en jetta med over 200 hk i dette landet da? Tviler egentlig på det. Men ja det hadde vært morro om man hadde fått det til. Så jeg får se hva jeg gjør. Må evt undersøke hva fremgangs metoden for å i det hele tatt ha nå håp om å få det godkjent.

 

Det er du som har den RS blåe jettaen? Husker du ga på no jævelig når du skulle hjemover igjen fra Valdres treffet, stod i veikanten like under den brua å tok ned skilt jeg skjønner du;)

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, gidder ikkje noe jalla-greier jeg heller. Skal det gjøres så skal det gjøres skikkelig. Fant du noen priser osv? Var det firmaer som gjorde hele jobben eller var du tenkt og bygge selv?

 

PS: bra pris det for en ikkje godkjent bil må jeg si! Vet du om den er godkjent nå?

 

Jeg skal sette dette kittet i min 2,9 corrado VR6 tenkte jeg.

http://www.vf-engineering.com/vw_corrado.htm

Kikk på tråden min i corrado forumet, var en som kunne ta på seg jobben og han la ut mailen sin. Og pris.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du som har den RS blåe jettaen? Husker du ga på no jævelig når du skulle hjemover igjen fra Valdres treffet, stod i veikanten like under den brua å tok ned skilt jeg skjønner du;)

Hm det kan nok ha vært meg det ja.

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt offtopic,men..

er det dette som er ralley front ? :watchout

Er vel ikke jetta front detta.. ?

Det er rallyfront ja! Det er stor forskjell på rallyfront og jetta-front i mine øyne. Jettalyktene går helt fra panseret og nesten helt ned til støtfangeren. Og jettalyktene har ikkje linser. Rallyfronten har som du ser en bred list med riller under lyktene.

 

Og ikkje minst er rallyfronten ti ganger finere! yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Etter 3 uker "ferie" er jeg endelig igang med bilen igjen.

 

Først på lista sto anskaffelse av audi 80 luke for NOK 100,-!!! Devil

Pent rullemalt i gulgrønn farge! uhhmmwhat?

80_luke.jpg[/img]

 

Tilpassing av dashbord må til ettersom det ikkje har stått i denne bilen før,

og forrige bygger hadde et dårlig forsøk med hammer og slått inn a-stolpene

istedet for å skjære litt i dashbordet:

 

dash.jpg[/img]

 

Sonde til åpning av panseret skal omtrent stå her, litt spent på om det

fungerer slik det skal. (Waier skal gjennom innerskjerm via en trinse)

bilder av dette vil komme senere:

 

sonde.jpg[/img]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår