gragaasa Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Dashbordet ble ferdig tilpasset i dag, nå gjenstår sandblåsing av stålet i dashbordet. Innfestninger av dashbord: [/img] Dashbord ferdig montert (er selvfølgelig tatt ut igjen for videre arbeid på bil osv.) [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Nei, det ligger en ekstra plate over, sveiset i falsen til rammevangen.Sånn det blir omtrent som to kanaler i stedet for en. Gir jo litt ekstra styrke samtidig som det ser pent ut. Får du rustbehandlet skikkelig under da? Edit: og btw, du har ikke flere slike G3 dash-rammer vel? Jeg mangler. :( Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Får du rustbehandlet skikkelig under da? Edit: og btw, du har ikke flere slike G3 dash-rammer vel? Jeg mangler. :( Har passet på å la flere hull i sidene være igjen slik at jeg kommer til! Sorry, no G3 dash-ramme... hadde bare den som fulgte med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Hva sier biltilsynet til cleaning av motorrom? Er det ikke såkalte deformerbare soner der som skal klappe sammen ved en krasj f.eks? Disse blir jo bare forsterket med ekstra plater oppå? :) Bare lurer, har begynt på det samme på Golfen til en kompis, og skal gjøre det på min Golf 1 også. Kjipt om de er vrange på det liksom... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet August 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Hva sier biltilsynet til cleaning av motorrom?Er det ikke såkalte deformerbare soner der som skal klappe sammen ved en krasj f.eks? Disse blir jo bare forsterket med ekstra plater oppå? :) Bare lurer, har begynt på det samme på Golfen til en kompis, og skal gjøre det på min Golf 1 også. Kjipt om de er vrange på det liksom... Du har jo et godt poeng der, jeg har sendt dette over til en gruppe innenfor biltilsynet som driver med såkalte spesielle saker (godkjenning av nye biler og ombygginger + div.) Jeg fikk ingen negativ tilbakemelding på dette. Så skulle de slå seg vrange når jeg er hos dem så kan jeg legge fram dokumentasjon på at jeg allerede flere måneder tidligere snakket med dem om dette uten at de sa noe på det. Igjen er neste utvei tyskland, folk har jo gjort dette mang en gang og fått dette godkjent der. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet August 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 I går fikk jeg fortsette en del på panserløsningen. Fikk endelig hengslene og panserlåsen festet i bilen og for første gang fikk jeg vippet panseret for å se hvordan dette tok seg ut. Glemte selvfølgelig kameraet hjemme angry så bilder kommer senere, kansje i dag. Begynte også såvidt på låskrokene til panseret (motsatt side av hengslene), er mest spent på om dette vil fungere som tiltenkt. Bilder KOMMER.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet August 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Bilder KOMMER.... Bilder: [/img] [/img] [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet August 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Pokker, noen har tuklet med kamerainnstillingene mine! Sorry for store bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Ikke sikkert dette er relevant men... Hva om du kolliderer? vil ikke festene til panseret bli kjørt godt inn i kupeen da? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet August 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Ikke sikkert dette er relevant men... Hva om du kolliderer? vil ikke festene til panseret bli kjørt godt inn i kupeen da? Ser hva du sikter til, tre ting: 1:Stanga er ikkje så lang som den ser ut på dette bildet. 2:Krasjer jeg så hardt at denne stanga (50cm) kommer seg så langt inn i bilen at den skader meg så tviler jeg på at stanga alene vil være den dødelige årsaken: Det er vel 70-80 cm fra torpedo-vegg og inn til meg, i tillegg til meg (gjennom meg) 90-100 cm. Dvs at bilen/legemet som trykker denne stanga inn i bilen må komme seg 30-40 cm lenger bak enn torpedovegg før jeg tar skade av stanga. Ergo: dette vil være en høyst dødelig kollisjon selv om stanga aldri fantes i bilen. 3:I tillegg er sannsynligheten for at stanga skifter kurs mot meg særdeles liten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet August 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Da har en kompis av meg vært innom nbs og kollevold. Hos nbs kjøpte han en golf3 vr6 leppe til meg, og på kollevold kjøpte han vindusnett/sikkerhetsnett!:D En annen kompis var på møller i ålesund og skaffet ny drevmekanisme til audi-takluka. Typisk møller å alltid oppgi priser UTEN mva. "Ja, den koster 650!" bullshit Menmen, nå har jeg garanti for at drevet ikkje tar kvelden med det første. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Gamle drevet var godt brukt kan en si... hehe. (det nye ved siden av) [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet August 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Her er vindusnettet: visste ikke hvilket merke eller hvordan det så ut, så det var positiv overraskelse i begge ender ettersom jeg har alt annet i OMP fra før. PS: ved siden av ligger festereimene. [/img] Og her er 3er gti/vr6 leppa. Tips til tilpassing tas godt imot! [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Ene kanalen er nå tilpasset: [/img] Og så mye innover under bilen måtte byttes :rolleyes: [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Gamle drevet var godt brukt kan en si... hehe. (det nye ved siden av) [/img] Har selv en audi 80 luke som ligger hos lakerer (i en mnd nå ). var dette noe som burde skiftes på disse ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg