Gå til innhold

Prosjekt: Golf 2 VR6 med ABV blokk

Ranger emnet

gragaasa

Anbefalte innlegg

• Svar 803
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

He he den bilen han solget er ikke godkjent ennå. Den ble solgfor litt siden for 40000. Hvis du skal bygge turbo kit som er ordentelig og få et firma til å montere det hele, må du nok regne med 50000 tenker jeg. Eller mere er jeg redd.

sikker på at den ble solgt?

jeg prata me han for ei stund sia å han sa han solgte den men at den nye eiern aldri betalte så han henta den tilbake.

å at han dreiv å styra me den å sku ha nedi g60 motor..

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannkassa er den plata som går opp mot panser oppe ved frontruten når du ser oppi motorrom.

Rammenummeret er stemplet inn i denne derfor må dette godkjennes.

Tilleggsopplysninger (hehe):

I tillegg til at chassinr er stemplet i denne er vannkassa sveiset (punktet) fast og kan dermed ses på som stivende karosseri.

Og, den kalles vannkasse fordi alt vann fra panser (når du kjører) og fra frontrute (når bilen står stille) renner nedimellom panser og nedi denne, ut i sidene og ut under framskjermene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gjorde du av chassienummeret btw?

Her:

Hadde et bedre bilde av dette, men fant det ikkje på pc. Om du ser foran dempertårn på skjøten.

rammevangplate.jpg[/img]

Husker du sa du skulle gjøre dette på din, har du begynt på dette? Syns jeg så noe på siden din om at det var stillstand i prosjektet pga skole eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker du sa du skulle gjøre dette på din, har du begynt på dette? Syns jeg så noe på siden din om at det var stillstand i prosjektet pga skole eller noe?

Har begynt sånn delvis, det står igjen en bit av kassa. Den med chassienummeret.

Ja, jeg har begynt på skole. Men har fortsatt lokalene og jobber med bilen innimellom. Blir dog ikke store innkjøpene, så jeg får ikke ferdigstilt bilen før om.. lenge.. :)

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt sånn delvis, det står igjen en bit av kassa. Den med chassienummeret.

Ja, jeg har begynt på skole. Men har fortsatt lokalene og jobber med bilen innimellom. Blir dog ikke store innkjøpene, så jeg får ikke ferdigstilt bilen før om.. lenge.. :)

Ok, ja du nevnte ingen treff før 07-08? Hvor/hvilke lokaler holder du til i?

Jeg hadde en grei plass, men hun som eide det låste aldri dørene når hun var inne osv. Så flyttet alt opp til et verksted som eies av broren til en kompis av meg. Er greit når bilen kan stå der og jeg kan bruke alt verkstedsutstyret gratis! (utenom forbruksvarer da selvølgelig, skiver til vinkelsliper og lign.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leier et lokale (tidl. bilverksted) i Ålesund. Har ordnet meg ganske bra, fått inn løftebukk og en del verktøy. Men det er alltid noe man har lyst på, f.eks hydraulisk presse. :)

Hmm, hadde vært gøy og vært innom og sett en dag! Er jo i ålesund titt og ofte. Skal du på NM i autoslalom på lørdag eller? Blant annet jeg og en kompis skal stå som billettører. Hehehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, hadde vært gøy og vært innom og sett en dag! Er jo i ålesund titt og ofte. Skal du på NM i autoslalom på lørdag eller? Blant annet jeg og en kompis skal stå som billettører. Hehehe....

Nei, jeg var ikke der. Obvious.. vet ikke hvor det skulle holdes engang? :P

Sender deg en pm ang. besøk jeg.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider