Gå til innhold

Prosjekt: Golf 2 VR6 med ABV blokk

Ranger emnet

gragaasa

Anbefalte innlegg

• Svar 803
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har breddinga begynt, og etter mye diskutering kom vi fram til at dette måtte bli beste metode og bredde hjulbuene på.

Hehe, skjermene som brukes her er de orginale fabrikkmonterte skjermene fra lillagolfen. (Intern: da blir det et lite stykke 16V på bilen kent!;))

hb_foran1.jpg[/img]

hb_foran2.jpg[/img]

Det ble testet litt med en 6 mm stål-"tråd", men det kommer til å bli brukt 8 mm rustfri istedet. Da blir det litt mer runde kanter og det gjør heller ikke noe om man skulle være uheldig og subbe borti litt.

hb_6mm.jpg[/img]

Såvidt begynt på hjulbuene bake.

hb_bake_kutt.jpg[/img]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte du betale da? :hvaskjera kan sponse dg me to dører en corrado dør. corrado dash å alt du ellers vil ha av rester jeg har liggende...

hehe, ja, syns å huske det var 200 eller noe;) hmm, skal se om det er noe jeg trenger:D

PS: tror det er noen som er intr i corradostolene dine, hadde du tenkt og kjøpe dem tilbake??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bretta ut skjermen, da tenker jeg på den kanten som går inn på 2cm eller noe slikt?(den folk pleier å kappe vekk for så å ruste vekk).

Har sans for prosjektet, mye fine metoder her:)

Det stemmer det ja, bilen skal ikkje grisesenkes (selv om jeg liker den looken) Her er det mye kjøreegenskaper jeg er ute etter også, så da tenkte jeg som så at det ikkje var nødbendig og kappe helt opp for så og endre vinkelen på buen. Bilen vil jo se litt lavere ut når den er breddet på denne måten, i tillegg til at det ser proporsjonelt ut i forhold til en golf2. No plastic:D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider