Gå til innhold

Prosjekt: Golf 2 VR6 med ABV blokk

Ranger emnet


gragaasa

Anbefalte innlegg

Hvem sandblåste understellet for deg? vart steike bra farge på understellet. Lakkerer de akkurat den fargen du vil med forskjellig toning?

Jeg fikk en kompis til å blåse det for meg. Jeg hadde valget mellom denne fargen og vanlig svart, ettersom det var disse fargene de hadde akkurat i det tidsrommet jeg var der, kunne ventet på andre farger, men til slutt ville jo understellet rustet. Du kan få hvilken som helst farge du vil ha, men et fargeskifte koster 2500,- men viss du lakkerer i en farge det har på programmet sitt koster det bare for størrelse eller i mitt tilfelle, per kilo (50 kg). Betalte ca 1000,- inkl. moms for lakkeringa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 803
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fy, jeg gleder meg til å se denne bilen ferdig! Denne tror jeg kan bli svært rå, og ikke minst bra:D Ser du gjør et godt arbeid! Keep up the GOOD work;) Mvh Tommen

Hehe, takker for oppmuntringen, føler det går sent med prosjektet nå. Jeg har jo ikke tid til å holde på med det, gjør jo ingenting annet enn å jobbe overtid hver dag. JOBB :ex_machin men det blir jo m'm penger m'm ! Hehe... Gler meg til det blir ferdig selv, håper å få montere i løpet av vinteren! Så da vil det bli flere bilder oftere!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir veldig bra tror jeg :) Men du må jo senke mer en 50 mm,, sats på 150mm da snakker vi ;)

Er det gammle karosseriet som det var bildet av litt ovenfor her? Hvor skeivt er det ? Hvorfor bygde gammle eieren Vr6 på en skeiv bil ?

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker:D kommer fra sunnmøres øyensten, moltu!! hehehe, har ikkje sett den grønne golfen du har i avataren din!?

 

forstår jeg godt ;) er ikke min , kjører rundt i en grå/svart gti , emblem fri , 17 " felger , bor i ulsteinvik ,går skole i fosnavåg ;)

Golf G60 1991

 

x Golf GTI 16 V - 1988

x Golf GL 1.8 - 1985

x Derbi sm - 2002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår