Gå til innhold

Prosjekt: Golf 2 VR6 med ABV blokk

Ranger emnet

gragaasa

Anbefalte innlegg

Det er litt tricky, men som med alt annet: Øvelse gjør mester.

Jeg kjøpte starter-kit fra gasolin og har testa litt på skjermene mine. Skulle gjøre det på panseret også, men turte ikke pga varmen. Nå er skjermene litt mer utsatt enn et panser, ved mye senk kan det jo subbe litt inniblandt. Om det blir noen bøyinger på stålet så kan jo sparkelen sprekke.

Enig der, hvor får du taki dette kit`et? Kunne gjerne tenke meg og prøve.

Hva koster forresten dette kit`et, og hvor får man kjøpt tinn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 803
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Neinei, Du smelter jo ikke tinnet fullt så mye, litt mer rennende enn sparkel, så fungerer det bra;)

Ok, hehe, har aldri prøvd, så jeg vet ikkje hvordan det funker. Snakket med en som drev med dette for over 30 år siden, og han sa at flaten burde ligge flatt, og at stålet burde være gullende rent, helst forvarmet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke lyst til å bredde bilen min da :) Jeg trenger sånne skjermer da jeg skal grise senke med breie lizzer

Det kan jeg gjøre, men vær obs på at dette tar ca fire dager med effektivt arbeid. Og da er det ikkje snakk om 9-4 jobb, hehe. Og du og din bil bor hvor i landet? Om jeg husker rett så ville du senke ned mot 120mm + 9x16"? Det er mulig enda mer seriøs bredding må til, altså oppover i innerskjerm osv. Men skal ikkje være noe problem, det tar kansje bare mer enn 4 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider