Gå til innhold

Prosjekt: Golf 2 VR6 med ABV blokk

Ranger emnet


gragaasa

Anbefalte innlegg

utruligt kult prosjekt. lyst å bredde min bil i samme slengen og sveise litt??:):):):):)

 

har du kjøpt tinnsparkelsettet hos gasolin?? eg fekk mitt tidlegare i veka såg ganske bra ut. ett par tresleiver og ett par blystenger. fin såpa fekk eg og med men funka dårlig:):)

 

stå på:) yodude

Gasolin ja... Jeg kan bredde bil, hehe, så lenge bilen kan komme dit jeg bor;)

Neinei, du tar jo helt feil, det er ikke såpe, det er hudkrem;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 803
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva er en vannkasse? ???

Det er "kassa" eller "hulrommet" som blir til mellom torpedovegg og den plata som chassinr er stemplet i, altså det hulrommet som visker og hjernen ligger i, eller tenningsmodul om du har gasser.

Den er der for å lede vann bort og ut i sidene, og for å slippe friskluft inn gjennom panseret og kupevifta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har ikke rørpresse:(

Har veldig lyst å bygge bur forover i bilen også, men er ikke sikker på hvordan biltilsynet vil reagere på hjemmelaget bur...

 

At det er hjemmelaget bryr de nok seg ikke om, men at det er helbur tror jeg blir værre. Bak føreren er ok, men skal du lengre fram er det til hinder når du skal "rømme" fra bilen.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er hjemmelaget bryr de nok seg ikke om, men at det er helbur tror jeg blir værre. Bak føreren er ok, men skal du lengre fram er det til hinder når du skal "rømme" fra bilen.

Har en kompis som har helbur i sin, der var det bare polstringa rundt buret og PAPIRER de var opphengt i, ikkje rømningsveien.

Og papirer mangler jo jeg om jeg bygger selv, men er enig med deg, tror ikkje det har noe særlig å si om det er hjemmelaget så lenge det er godt festet, og ikke har skarpe kanter osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jo vert morsomt med noen skrå stag igjenom torpedo og til støtdempertårn og travers.

Ekte bøllebur hadde vært gøy :deng :D

Skal røpe en liten ting: har egentlig Bullock-Style golfen som et forbilde, bortsett fra at jeg ikke har 1,3 liters motor og 11.000 rpm!

Mener på den har 18 punkts bur eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår