Gå til innhold

Prosjekt: Golf 2 VR6 med ABV blokk

Ranger emnet

gragaasa

Anbefalte innlegg

• Svar 803
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De hadde visst et pauseår for å gjøre neste års treff større og bedre... så etter planen skal det være i 2006. Håper det iallfall :)

Gleder meg til å se den ferdig! Så jeg håper vi sees der hellothere

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet er at jeg ikke har råd til noen fete 5 bolt felger.. :p jeg får kansje knappå råa til motor og alt det.. so da har jeg ikke råa til felger, desuten passer bilen med de felgene som står på no.. =)

Ikke for å tråkke på noen tær her nå, men foreslår at du tar den bolt-diskusjonen og legger den til en ny tråd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

well Går framover dette her. gleder meg til dette blir et rullende prosjekt, så jeg kan se helheten og hvor breit dette egentlig blir. :popcorn Dette blir bra: STÅ PÅ ! :thumb :thumb :thumb

PS: Så snart all sveisinga stort sett er ferdig så blir det prøvemontering av motor, understell, ledningsnett og felger, så da får vi se hvordan det blir!

Dette for å finne ut hvilke hull jeg trenger og ikke trenger i torpedovegg til ledningsnettet, og ellers se at ting passer slik som det skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja det lurer jeg også på! ender vel opp med at jeg må kjøpe nye felger for ingenting passer med buene!

well Kan vel tenkes at du må opp et hakk ja... men jeg tror den kunne bli fet med 9x17" felger :crazysant eneste som er dritt med det, er at da går bilen litt dårligere (noe jeg ikke liker). du svir vel av noen kroner underveis alikevel.Hehe..... :cocain:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

well Kan vel tenkes at du må opp et hakk ja... men jeg tror den kunne bli fet med 9x17" felger :crazysant eneste som er dritt med det, er at da går bilen litt dårligere (noe jeg ikke liker). du svir vel av noen kroner underveis alikevel.Hehe..... :cocain:

Tror jeg heller mot å gå ned et hakk skal vel gå å få tredd noen 15" inn på VR6 bremsene vel? Jeg tenkte mer på at jeg må skifte felger pga bredden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo. Du jeg ser du skal ha Golf 3 dashbord i bilen din.

Mye arbeid å tilpasse det?

Ros til prosjektet ditt, blir en meget gøy bil.. Stilig

Ikkje så mye arbeid, men så var mesteparten av arbeidet allerede gjort, så jeg har egentlig ikke gjort dette selv. Jeg har bare, eller skal bare flytte det over fra en bil til en annen, så det eneste jeg har gjort er å sveise inn 4 muttere i siden på bilen (som det forøvrig er bilde av her en plass).

Kort forklart må du:

kappe litt i sidene på dashen (plasten) + kappe litt i front

lage innfestninger til stålet

modifisere luftkanalene

og ikke minst alt arbeidet med å koble ledninger (om du ikke har en golf 3 motor da!)

mulig jeg har glemt noe nå men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider