Gå til innhold

Prosjekt: Golf 2 VR6 med ABV blokk

Ranger emnet


gragaasa

Anbefalte innlegg

  • Svar 803
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror jeg heller mot å gå ned et hakk skal vel gå å få tredd noen 15" inn på VR6 bremsene vel? Jeg tenkte mer på at jeg må skifte felger pga bredden...

well her prater vi mega lav og mega brei..... ja..ja du få kjøpe inn noen extra bunnpanner å legge på hylla. for blir det ikke mye bakkeklaring..Hehe happyhappy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

well her prater vi mega lav og mega brei..... ja..ja du få kjøpe inn noen extra bunnpanner å legge på hylla. for blir det ikke mye bakkeklaring..Hehe happyhappy.

hehe, ja den stikker godt ned bunnpanna på den motoren, har et bilde av en einser med vr6, hehe, så nesten mutterene til bunnpanna :op

får sveise på vinkelstål eller noe... yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar

 

Var de luftkanalene jeg var mest skeptisk til. Men da skal det altså gå da med godviljen på plass :) Hvilken motor jeg skal ha er ikke bestemt ennå, så regner med at det elektriske går grett. Så da må jeg nok begynne å knote med å få på plass golf 3 dashbord jeg også. Prøve å finne det bildet du snakka om jeg, amg de 4 mutterne du har sveiset inn..

 

Satser på Vr6 motor, men ikke før til våren.. Har du noen tips når den tid kommer når det gjelder å sette inn Vr6 motor?

Det er ikkje så mye til det, du får sende en PM når du lurer på noe, eller lage en ny tråd, så skal jeg være behjelpelig med svar og tips!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja den stikker godt ned bunnpanna på den motoren, har et bilde av en einser med vr6, hehe, så nesten mutterene til bunnpanna :op

får sveise på vinkelstål eller noe... yodude

Ja jeg kan love deg at den stikker langt ned på 2'er og m'm m'm

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sitti å lest hele tråden din her :)

og jeg GLEDER meg til å se bilen din ferdig, men åssen gjør du det med elektronikken i bilen? designe et nytt nett der du bare har det du trenger, og ikke en meter mer?

 

du bygger en Bane bil? så da blir du vel å se på skogen og våler?

 

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sitti å lest hele tråden din her :)

og jeg GLEDER meg til å se bilen din ferdig, men åssen gjør du det med elektronikken i bilen? designe et nytt nett der du bare har det du trenger, og ikke en meter mer?

 

du bygger en Bane bil? så da blir du vel å se på skogen og våler?

 

 

Mvh Erik

Er litt usikker ang det ledningsnettet, det skal nok gjemmes bak kanaler og rundt saker og ting, men jeg er ikkje noen ekspert på elektrisk anlegg, så om det blir gjort nå, eller senere vet jeg ike. Vi får se når vi kommer så langt.

 

Ja, bygger for såvidt en banebil, men den skal godkjennes for veibruk også, egentlig bygger jeg en utstillingsbil, så den blir oftest å se på treff vil jeg tro. Men er det en bane å kjøre på ved treffet blir det nok noen runder:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morro :)

deilig å se en som fyller sine egene mål :)

hva blir vekt \ effekt forholdet i bilen din sånn ca da? noen ide?

 

min blir ca 300 hk \ 1300 kg,

som blir ca 43 HK per 100 kg.

 

 

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morro :)

deilig å se en som fyller sine egene mål :)

hva blir vekt \ effekt forholdet i bilen din sånn ca da? noen ide?

 

min blir ca 300 hk \ 1300 kg,

som blir ca 43 HK per 100 kg.

 

 

 

Mvh Erik

Vet ikkje helt hva bilen kommer til å veie før den er ferdig.

 

En vanlig 16V veier etter vognkortet jeg har her 990kg orginalt.

Motor er på 194HK, men med tid og stund kan det aktuelt med mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår