Gå til innhold

Prosjekt: Golf 2 VR6 med ABV blokk

Ranger emnet

gragaasa

Anbefalte innlegg

detta blir bare betre og betre:)

kommer luftrillana fra transporter??

satt faktisk i garasjen idag og lurte på om eg skulle sveisa igjenn alle hulla i front plata og no ser eg korleis det blir og det ser SMOOTH ut:):):)

Hehe, takker, synst det begynner å komme seg nå, ferdig med sveisedelen av breddinga. Har ikke akkurat sett frem til den delen av jobben;)

Tror rillene kommer fra transporter, om noen kan si det sikkert hadde det vært greit å vite, gjerne modell også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 803
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei.

Har fulgt med på tråden din en stund nå.

Ser veldig bra ut. yodude

Er en av de beste trådene her.

Ser du har sveiset igjen hullet til panserlåsen for å få en clean look. Og vet du skal ha hengslene og lås på siden.

Har bare et forslag:Hvorfor ikke lage en plate som bygger opp nedsenkingen der panserlåsen har vært, slik at det blir helt rett.

Har ikke sjekket med panseret om det går p.g.a utforming, men jeg tror det hadde blitt fint. :well

Fortsett det gode arbeidet.

Gleder meg til å se bilen ferdig. yummy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har fulgt med på tråden din en stund nå.

Ser veldig bra ut. yodude

Er en av de beste trådene her.

Ser du har sveiset igjen hullet til panserlåsen for å få en clean look. Og vet du skal ha hengslene og lås på siden.

Har bare et forslag:Hvorfor ikke lage en plate som bygger opp nedsenkingen der panserlåsen har vært, slik at det blir helt rett.

Har ikke sjekket med panseret om det går p.g.a utforming, men jeg tror det hadde blitt fint. :well

Fortsett det gode arbeidet.

Gleder meg til å se bilen ferdig. yummy

Takktakk. Jo, det går, fikk forresten det tipset med speedwel også. Så jeg skal se på saken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kva slags framgangsmåte bruker du?? eg har ikkje lest boka som eg fekk med settet enda bare sett på utsida:)

kor mykje tinn brukte du tot. på det du har tatt no??

enkelt å bruka fila??

og har hørt det er lurt å bruke skikkelig maske når du pusser tinn.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kva slags framgangsmåte bruker du?? eg har ikkje lest boka som eg fekk med settet enda bare sett på utsida:)

kor mykje tinn brukte du tot. på det du har tatt no??

enkelt å bruka fila??

og har hørt det er lurt å bruke skikkelig maske når du pusser tinn.

http://www.srvwk.com/faq/Karosseri/Tinnsparkling.doc

Brukte ca 1,5 stang, men da brukte jeg alt for mye på første forsøk der med viskerhullet.

Fila var grei å bruke den, men jeg snudde filbladet fordi det var mye enklere å dra fila enn å sku den.

Du må bruke skikkelig maske for å pusse tinn ja, men ikke for å file tinn med denne fila. Dette fordi når en pusser tinn med sandpapir el.lignende så blir det fine blypartikler fra dette.

EDIT:

Og 1,5 stang på dette arbeidet inkluderer sparkling av transporter-rillene i skjermen, som det ikkje er bilde av her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ett lite spm til. såg i begynnelsen i tråden din at du hadde fjerna karroserikittet i motor rommet, men korleis gjorde du det?? eg har begynnt å fjerna på min og DET TAR TID..

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider