Gå til innhold

Prosjekt: Golf 2 VR6 med ABV blokk

Ranger emnet


gragaasa

Anbefalte innlegg

Ser her ja! Dette blir bra, Gragaasa:D Men lurer på en ting (årker ikke lese igjennom tråden) , men hvilken farge blir det på bilen?

Har ikke bestemt meg for farge enda, i begynnelsen skulle den ha den gråfargen som var på gamlebilen, men tviler på det blir den nå. Jeg står mellom en farge jeg allerede har plukket ut, eller en annen av ukjent fargekombinasjon (twotone) eller noe veldig enkelt. Ingen vet hvor haren hopper;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 803
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fy faen så PØRRI Gragaasa, hvis ikke du stiller på et par treff til sommern så stiller jeg personlig opp på døra de for å ta en titt ;) Men ser du skal ha 15" inch strong. Selger du da 9x16 felgene snart, for da kjøper jeg de..

Så jeg er da først i rekken av kjøpere..

 

 

Men sier de igjen sinnsykt bra prosjekt.. Speedwell du har noe å ta igjen her ;)

Hehe, satser på å rekke noen treff ja, har særdeles lite lyst å måtte vente enda en sesong. Men ingen snarveier her!;)

 

Ja, mest sannsynlig breie 15", time will show! smalt blir det ihvertfall ikke!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørr-is er en bedriftsvare, som man må faktisk ha en form for sertifikat for og få lov til og bruke, mins jeg og høre for en tid tilbake... Er ganske farlige saker de egentlig...

 

Flytende nitrogen er jo meget kaldt :)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er veldig veldig VELDIG lett og få frostskader hvis man ikke beskytter seg nok... Vet at folk i dataverdenen som driver med ekstremklocking bruker kjølesystem med roterende flytende nitro...

 

EDIT: for og rotilbake igjen til Topic; prøv og bruk flytende nitrogen du :) Da sprekker nok de fleste asfaltpater, og det er lettere og billigere å skaffe enn tørris..

 

EDIT 2: Fant frem en side hvor man kan bestille tørr-is :) Så ikke annet enn kjapt på den, så jeg vet ikke om det går an og bestille som privatperson.. Men du kan nå ta en kikk :)

 

http://www.aga.no/international/web/lg/no/likelgagano.nsf/docbyalias/prod_torris_forhandlere

 

(og btw: flyt.nitro. er MYE mye kaldere enn tørr-is ;))

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår