Gå til innhold

Prosjekt: Golf 2 VR6 med ABV blokk

Ranger emnet


gragaasa

Anbefalte innlegg

Tørr-is er en bedriftsvare, som man må faktisk ha en form for sertifikat for og få lov til og bruke, mins jeg og høre for en tid tilbake... Er ganske farlige saker de egentlig...

 

Flytende nitrogen er jo meget kaldt :)

 

Ja, men slikt sertifikat trenger du egentlig for å bruke: vinkel sliper, trykklufts verktøy, boltepistoler, sette opp stillas osv osv;)

 

Men dersom du går på et eller annet verksted er det sikkert noen som kan skaffe slikt da;)

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 803
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fekk fjerna asfaltplata idag men eg brukte motsatt av kulde nemlig varme. tok varmluftpistolen, varma litt opp og plata løsna veldig lett. dette hjelper og viss du skal fjerna karroserikitt. nokk OT

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo har buret helt fram og igjennom dashbordet og end i gulvet, slik Mr. Øverby sier;)

 

Ser faktisk ut som om dette kommer til å bli bilen jeg må kjøpe når du er ferdig med den;) hehe:) Men du gragaasa? hva gjør du om du f.eks skal la en dame kjøre bilen a? rekker jo ikke fram til rattet en gang da a?;) hehe..

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da noen som har Vr6 godkjent i golf 2 i Norge.

Men må ha Tüv-papirer.

Lå en kjempepen golf 2 vr6 til salgs for litt siden. Gikk i Voss. Godkjent og alt

 

 

Det er en kompis av meg som eier denne Vr6`n som du snakker om no. Den er godkjent med vr6 ja,. Den ble bygget og godkjent i tyskland. De tok alt fra en 97m vr6 og kasta alt over på 2`ern. Alt fra understell til dashbord. Lekker bil... Og RÅ LYD!! Om du trenger hjelp så kan du kontakte han... Jeg vet om flere som har fått godkjent golf 2 med vr6 i norge.

Gasspedalen er den til høyre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo har buret helt fram og igjennom dashbordet og end i gulvet, slik Mr. Øverby sier;)

 

Ser faktisk ut som om dette kommer til å bli bilen jeg må kjøpe når du er ferdig med den;) hehe:) Men du gragaasa? hva gjør du om du f.eks skal la en dame kjøre bilen a? rekker jo ikke fram til rattet en gang da a?;) hehe..

Hehe, ja, dama får problem, får hive inn en 10L bøtte når hun skal ut å kjøre!;)

 

Om du ser der fremre innfestning til orginalstolen er (kanalen) Så lå gamle innfestningene i den grå golfen oppå her, og da satt jeg med knærne oppi rattet. Ikke at jeg er noe særlig lang i føttene, ca 1,83 fra topp til bunn og omvendt!

 

Om det skulle bli alt for galt så er det jo alltids mulig å lage en ramme som kan flytte stolen lenger fremover. Men satt ganske komfortabelt sånn det står nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha buret gjennom dashen?

Det blir desidert penest, men mest jobb!

Stå på dette blir bra.

Tror ikke jeg orker ta buret gjennom dashen, ihvertfall ikke nå. Om jeg skulle bli arbeidslysten ved en senere anledning koster det ikke akkurat skjorta å bytte ut de rørdelene som går forover der!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en kompis av meg som eier denne Vr6`n som du snakker om no. Den er godkjent med vr6 ja,. Den ble bygget og godkjent i tyskland. De tok alt fra en 97m vr6 og kasta alt over på 2`ern. Alt fra understell til dashbord. Lekker bil... Og RÅ LYD!! Om du trenger hjelp så kan du kontakte han... Jeg vet om flere som har fått godkjent golf 2 med vr6 i norge.

 

Sorry offtopic men ligg det noen bilder av denne her på forumet?

 

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår