Gå til innhold

Prosjekt: Golf 2 VR6 med ABV blokk

Ranger emnet

gragaasa

Anbefalte innlegg

• Svar 803
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og den bortglemte subkassa som jeg fikk noe hets for tidligere i tråden: ;)

ja ser ikke så værst ut dette, men hvorfor sette inn stor stereo når du først skal bygge en bil med stort bur og ja di ja di ja. sette inn motor så er alt bra?

bygg det som det skal, bur og dor å kjøres eller stereo for å være harry!!!!!!!!!

kan ikke kombineres på skikkelig vis,

Kassa skal lakkes, og dette er det eneste som kommer til å vise av hele anlegget. Synes ikke det ser så harry ut jeg;) og dessuten, skal man være harry med anlegg så må man jo ha et par 15" og risteutbaklyktene - forsterkere, ikke en søt liten 10" for å få fin lyd! hehe;)

IMG_1715.jpg

IMG_1720.jpg

PS:

stor stereo

:hvaskjera

Hehe, no hard feelings, måtte bare tilbakevise den påstanden der;)

EDIT: Glemte bildene, oops:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker sikkert greit å polere opp selv. Har bestilt halvbur, men bestilte upolert. Tenkte det sikkert ikke er no problem å polere selv hvis man tar seg litt tid.

Har du sett noe på hvordan det er å få plass til baksete i din sammens med buret ?

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns musikk i bil er bortkastet.

Har kjørt i 2 år og ca 45.000 km uten engang radio i bilen....

Kommer aldri til å prioritere musikk i bil fremfor eks. senk, felg, motor ol

Er det ok å ha anlegg da når man allerede har senk, felg og motor? knock

hehe. Montert inn leftovers fra forrige bil. Må vel være greit? Jeg elsker musikk og hører på det hele tiden. Da er det fint med litt lyd i bilen. Men to each his own. Nok off topic fra min side nå.

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns musikk i bil er bortkastet.

Har kjørt i 2 år og ca 45.000 km uten engang radio i bilen....

Kommer aldri til å prioritere musikk i bil fremfor eks. senk, felg, motor ol

Anlegget i bilen er ingen prioritet, men jeg er en av dem som liker å høre på musikk når jeg er ute og kjører. Faktisk så hører jeg kun på musikk når jeg kjører bil, aldri på jobben eller i hjemmet.

Dessuten er valget med anlegg basert på litt vektfordeling også.

Smak og behag går aldri av moten :bump

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker sikkert greit å polere opp selv. Har bestilt halvbur, men bestilte upolert. Tenkte det sikkert ikke er no problem å polere selv hvis man tar seg litt tid.

Har du sett noe på hvordan det er å få plass til baksete i din sammens med buret ?

Tror det skal gå bra med baksete, men du må da skjære hull der stagene skal bak på dempertårnene, og du kan ikke ha kryss. Men du får jo kjøpt bur som går over baksetet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart man må ha anlegg.. :D er det noe mer du skal ha for og stabilisere vekten bak da?

jeg vurderer og kjøpe en vr6 fra tyskland til sommeren og bygge om min golf 2 til vr6.. ;);) Det blir koselig.. Gragassa, skal du jøre noe mer med motor`?

Vet ikke om det blir mer vekt bak, vi får se hva biltilsynet sier.

Angående motoren så har jeg planer om mer effekt ja, men det vil ikke skje før etter bilen er ferdig og godkjent på norske veier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider